fredag den 13. januar 2012

I tirsdags var jeg ude og købe læder ind til mit Link-cosplay i læderiet  * w* yumyum, 210 kr. råt ægte læder! Glæder mig til at gå i gang med alle bælterne, støvlerne og handskerne med mine små grabber!

og jeg er næsten færdig med sværd <3 jeg skal bare have lagt den sidste maling. God, latex er en bitch!

 og apropro læder, så har jeg fået syet min sorte lædernederdel om til en lolita-nederdel! jeg har gerne villet gøre det i lang tid, og fik taget mig sammen til det engang i sidste uge.

 

Synes den er blevet rigtig pæn, men desværre er jeg lidt i vildrede med hvad jeg kan koordinere den med :/

anywho! den her uge er én af de uger hvor jeg bare har storsmilet hver dag, og bare været glad for at være til. Elsker i ikke også den slags dage/uger? Alt går ikke helt som jeg havde planlagt, men jeg er overbevist om at det nok skal blive fint alligevel i sidste ende. Imorgen skal jeg ned og spise lækker sushi-buffet til frokost sammen med Smølf, nomnom! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og så har jeg modtaget mine nye piercinger ~ endelig har jeg fået en læbering i passende størrelse, som fra starten var det eneste jeg egentligt ønskede.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og nu, hør noget glad musik! God weekend allesammen ^^

5 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Hej Emma :D <3

Jeg syntes du skal kordinere nederdelen med en stribet trøje og en leder sløjfe i hårdet.

Det er dejligt at man har den tanke, at tingene nok skal gå alligevel, selvom de ikke lige går som man havde forventet. "Går det ikke - så går det nok alligevel" <3

Sa-chan sagde ...

Din nederdel ser så girm ud på det billede xD <3

Jeg er glad for at du er glad, det er virkelig vigtigt!

Unknown sagde ...

Jeg elsker dig <3

Nadi Axel sagde ...

*GASP* ... *GASP!!!!*
*prøver at trække vejret*
OMG HVORNÅR SKA DU VÆRE LINK!? HOLY SH-COW.. GLÆDER MIG TIL AT SE DET *hjertetilfælde* <3
UH, OG HVILKEN VERSION LAVER DU MON!?

Post meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Zarsu sagde ...

Ej, sværet ser allerede sejt ud :D
Og det samme gælder nederdelen :'D