mandag den 16. januar 2012

mmh, dejlig skøn weekend jeg har haft mig! Fordi jeg var så fornuftig at lave min værkanalyse i juleferien, har jeg slet ikke skulle tænke på den i weekenden ligesom resten af mine klassekammerater = 3= feels good! Så jeg har hygget med min familie, trænet både lørdag og søndag, spist sushi og set big bang theory med Smølf, hentet møbler til mig og Kristine, og sidst men ikke mindst råhygget med Kristine ved hendes bedstemor som lavede æblekage og boller til os.

mig på vej over for at hente Kristine:
driving like a swag! (solen stod lavt)

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

cosplay update på Link:

støvler:
 tjek!

Sværd:
tjek!

skede:
.... 70% tjek!

bælte:
tjek!

mangler: alt der kræver stof (trøje, tights, kofte og hue), skjold og handsker. evt. en fe i en flaske ;b

alt det dyre tilbehør som ører, paryk, linser osv:
 i got nothing
And no money to buy it for. Og fra nu af kommer Spejder også i første række! nemlig >:C skal ud og købe stof til ham her i starten af februar sammen med Kristine, og vores ører (nemlig, vores. vi er 10 mennesker i gruppen nu!!) bliver bestilt i februar også. Økonomisk kan jeg slet ikke finde ud af at tænke på paryk og linser =  x=; fuh.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Nu tager jeg over til Smølf og ser Harry Potter, bliver op til sent (I can do it!), og nyder at jeg har verdens sejeste skema imorgen.

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

You can do it baby <3 I know you can! Og vi kan bestille vores linser på en gang så det bliver billiger!

Sabrina sagde ...

Wow cosplay in progres. Det ser virkelig godt ud :D skoene er mega awesome! <3

Liv-is-alive sagde ...

Nøøøj, du er krea. Vildt flot! Får helt dårlig samvittighed haha. Jeg skal også snart i gang med Leetah...

Zarsu sagde ...

Dejligt at du havde overstået den aflevering :D

Og super træls ikke at have pengene til at komme videre :<