lørdag den 7. januar 2012

Yessir, nerding time again! Så langt er jeg nået med Kida på nuværende tidspunkt:

 synes det er rimelig okay, men det skal selvfølgelig stryges diverse steder på nederdelen. Så er det bare, at jeg er super meget i tvivl om hvordan jeg skal lave hendes arm-ring og hendes ankelringe. Nogle som har forslag? Vil gerne have de ser så ægte ud som muligt, men alle de 'smykke'-metoder jeg plejer at bruge, er enten ikke særligt holdbare eller vil se klumpede ud.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

and then, mmmmh! Jeg er tilbage i skole igen. tidligt op, og mindre overskud til at træne fordi jeg i forvejen skal cykle 11 km
so now I dance off a lot! 
Synes danse-træningen er dét som er lettest at overskue når ens krop ikke er ved fuldt helbred, og man ikke orker en hård træning. Dog vil jeg begynde nu at tage til Thai-bo fast hver tirsdag, da det både er sjovt og hårdt efter min mening. Hvis andre overvejer noget som er både sjovt og hårdt i fitness, så vil jeg varmt anbefale det!

5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du ser herre godt ud i den nederdel man <3!

★Line★ sagde ...

OMFG Kidagakash ;W; <3 <3 EXCITED!!

Mousykins sagde ...

I APPROVE OF THIS COSPLAY! F det ser nice ud! 0_0

Mht. smykkerne, form-gummi eller hvad det nu bliver kaldt, og så evt. beklæ' det med guld-stof (det er ofte nemmere at finde noget realistisk stof end maling!) Og til lukning kunne du prøve med noget velcro.. eller måske små hægter I dunno <.<

Glæder mig til at se det færdige resultat!

Zarsu sagde ...

Nederdelen er bare SÅ flot *-* Glæder mig rigtig meget til det færdige resultat og hvad du gør med hudfarven :D

Sabrina sagde ...

Du er så dygtig Emma <3

Hvad er Thai-bo??