tirsdag den 24. januar 2012

I lørdags brugte jeg dagen på at lave noget Link-cosplay og hygge med Kristine om formiddagen inden der kom gæster hjem til mig.
Gæsterne bestod af Sascha, Kenny, Tøsen og Louise
Jeg lavede mad sammen med Kristine, og fodrede resten af de sultne mennesker inden vi skulle ind og se Batman Live  i BOXEN i Herning * A*

 scenen fra hvor vi sad


taking pics for the facebook like a baws

 all the girls ~  


Jeg vil sige at det var SUPER flot visuelt. Effekterne var virkelig vilde, og alle kostumer og scene-props var bare virkelig gennemførte. 

 Jeg elskede virkelig skuespillerne til Robin, Harlequin og Jokeren!

 
we are... Batman and Robin!
billeder taget af Sascha

Dog kunne jeg ikke lade være med at være en lille bitte smule skuffet over den tydelige manglende funktionalitet i Batmans dragt under kampscenerne ^^; det var tydeligt at han havde for svært ved at bevæge sig til at kunne gennemføre en ordentlig kamp.
MEN DET VAR STADIG MEGA GODT!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
til sidst, en lille fun fact: 

"Interestingly, Link bears a resemblance to Peter Pan, as they are both elf-like, wear green clothing, fight with swords, and are sometimes accompanied by a Fairy."
kilde: Zeldapedia

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg elsker dig <3!

Unknown sagde ...

Det var så fedt at se med dig!

- Og jeg ser alt for seriøs ud på billeder xD

Liv-is-alive sagde ...

Søde nørder. Godt I kunne lide det :D