torsdag den 5. januar 2012

Guys, Sascha holder et giveaway på hendes blog! ^^ 

Go go check ud! Hun er en dejlig dame der skriver om mode, film, cosplay, fotografering og andre spændende ting :3

☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

I tirsdags havde Mikki fødselsdag, så jeg bagte ham en japansk-inspireret kage, da han er halvt japaner og stolt over det x'b med eget vådenskjold og al muligt.  



 synes personligt det er en af de pænere jeg har lavet ^^ det er chokoladekage med kokos og hindbær (hindbærmarmelade mellem lagene)

 ☆☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆

og så er mine små griske cosplayfingre sat i hårdt arbejde lige pt. * A* jeg har nemlig nu besluttet mig for at lave Link fra Ocarina of Times. Nemlig! Så er godt igang med at færdiggøre sværdet og skeden, og så finde materialer til tøjet. 


og jeg har lige idag fundet det guldtråd jeg skulle bruge til Kida!! Det tog også kun.. over en måned at finde det helt rigtige x'D og så viste det sig at være 3 km væk fra mit hus. DØØH! Så nu kan jeg faktisk sy nederdelen færdig! og så mangler jeg kun nogle smykker og parykken + noget blåt maling *A* kachiing

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Hvor er den kage bare flot, Emma QwQ Elsker at den er så simpel!

Og lad lige være med at have så meget overskud til cosplay, tak xD