søndag den 15. november 2009

waay, I ordered haircolor ^o^ wuhu <3>

så er det søndag! (selvom det var fredag for et minut siden o_O), og man skal lige læse op på lektierne, tænke igennem hvad man nu skal nå i løbet af ugen osv..

I fredags var mig, thisted og Kristine inde og se dukketeater. Vi skulle have set "the house", men den var blevet aflyst af en eller anden grund, og derfor var der de tre musketeer på tjekkisk istedet for.. sounds no fun, right? MEN DET VAR AWESOME! humoren var mega genial XD
lørdag brugte jeg på at lege snotte-bjerg med Panda, og putte Kristine, og idag var jeg inde og se "den lille prins". awh, den var kær ;w; Jeg tror bare jeg har en stor svaghed for filosofiske/psykologiske børnehistorier.. Alice i eventyrland, den lille prins, kinos journey osv, er alle fantastiske historier *A* med mange flere selvfølgelig! (peter plys??)

uh, og så er jeg også begyndt på nyt projekt:
Projekt fatboy ~
Har taget fyldet fra 2½ gamle sækkestole og probbet i et hjemmesyet gigant-hylster n_n
jeg er igang med at lave betrækket, det skal være dejlig nørdet og pixel-agtigt.
Overvejer at lave noget med en stor mario-svamp på bagsiden..

like DIS

Ingen kommentarer: