torsdag den 19. november 2009

head over feet ~

så, jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om. Der sker ikke rigtig så meget x'b Jeg går på gym og prøver på at lave alle mine lektier, og dog failer jeg for det meste. Jeg har for første gang i mit liv DUMPET i matematik D: vores feedback sagde meget "okay", og dog fik vi et 00 (det var en gruppeopgave). Og idag er én af de dage hvor jeg ikke burde gå på arbejde x'b fordi idag er en af de dage, hvor alle bare er i vejen. Når der går mange mennesker på gangen, har man bare lyst til at møffe vejen frem fordi det er DEM som står i vejen og ikke dig. Ligesom i saw da en fyr kæmpede sig igennem et spindelvæv af pigtråde, uden at vide om han vil klare den igennem, fordi det kommer an på hans vilje til at leve (sygt eksempel >.<')


Jeg er ikke kommet videre med mit projekt, da jeg ikke har orket, og mangler sort lærred D: Jeg er hvirvlet ind i en besættelse af alanis morisettes' ældste cd, one jagged pill, og hører sangene igen og igen, og bliver ikke trætte af dem. Har også fundet ud af at maria mena er en god kunstner. Jeg har læst sputnik min elskede færdig på en uges tid, og er træt af at der ikke er en 2'er ._. Fundet ud af at shadow hearts faktisk er et okay fedt spil, kan nok bruge ret mange timer på det, siden der er 2 diske x'D Jeg har også fundet ud af at det snart er jul, så jeg er igang med at planlægge julegaver til mennesker, og er godt igang med at skrive min ønskeliste. Igår læste jeg neon gensis ecangelion 1, og var ved at sparke en bibliotekar fordi de ikke havde 2'eren hjemme -> det er FAKTISK en god historie ö!


Guys, I wish for moar rainbows!

_________________________________________________

har haft den her sang på hjernen hele dagen igår, og indtil videre også idag.. http://www.youtube.com/watch?v=S92U5EqyPQs

you already won me over

inspite of me

and don't fall along if I fall

head over feet

and don't be surprised if I love you

for all that you are

I couldn't help it

it's all your fault!

Ingen kommentarer: