mandag den 9. november 2009

rush is over.. så er J-pop overstået, og det var en hyggelig nok weekend. Det var meget crowded, og fredag kom alle forudbetalte gæster ikke ind før kl. 7-8 stykker (eller senere, er ikke helt sikker) xD
Fredag morgen tog mig og kristine bussen tidligt om morgenen for at komme til København. På færgen mødte vi op med Mione, og i valby hentede Tina os og bragte os hjem til hendes kæreste hvor vi sov. Jeg skiftede til Othello, fordi der stod cosplaywalk på programmet kl 4, men det var blevet aflyst pga. dårligt vejr. Så skiftede jeg til Shin, men havde knap tid til at rende rundt på connen, da der var cosplaymøde kl 8, og vi blev holdt derinde til kl 10, fordi vi skulle finde billeder på nettet af vores figurer.. problemet var bare, at det eneste ororon man kan finde på nettet er forsiderne og bog 2, og den er ikke lavet som anime ^^; .. oh well..

Lørdag var der så cosplaykonkurrence. Jeg mødte op allerede kl 12 som man skulle, og kom ikke ud før kl halv 10 eller noget i den stil @_@' .. Første gang vi satte os klar på scenen jublede folk vildt, da ingen havde cosplayet ororon før, og den har mange dedikerede fans rundt omkring. Men de kære gophere troede ikke at vi havde et lydspor da vi havde mikrofoner, så efter et halvt minuts tid tavshed gik det op for dem at der var noget galt, og vi måtte gå ned igen.. Vi kom så op efter næste act, så det var ikke den stor forsinkelse. Det var super fedt at være på scenen, tingene gik ikke super godt, men folk grinede og synes om os. Det var FEDT *A*
Og DCS-vinderne var de sejeste.. Det bevægede mig rigtig meget, da de lavede deres "takketale", og det har overbevist mig om, at det her er noget jeg VIL. Jeg elsker cosplayscenen, og nu er jeg overbevist om at det er noget jeg vil fortsætte med. Mit hoved flyder med idéer og inspiration...
Efter alt cosplayet var færdigt, drog mig og Panda ud for at finde noget kinesisk. Vi fandt noget thailansk, hvor vi spiste sammen med nogle andre mennesker fra connen som var rigtig søde.

Søndag skulle vi hjem. Vi kom lige hen på connen, hvoefter vi skulle følge Mione hen til bussen. Så gik vi bare rundt og dalrede indtil kl 17:15, hvor vi skulle hen til bussen. Vi så konkurrencevindere og en masse amv'er fra AMV-konkurrencen. På hjemturen fik jeg spist en hel plade rittersport på egen hånd x'b num!
På stationen hvor chaufføren gav os vores bagage kom lige den sidste fornærmelse: "nej, vi har ikke fundet din mobil.. jeg fandt en hvid trøje, men det var nok ikke din, siden det var en piges!" >.<' forvekslet med en dreng uden cosplay på! HOO!
(og jeg har mistet min mobil)
jeg fik også mit studenterkort igår aftes, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til oO'

hmn.. De næste dage skal jeg bruge en del tid på afleveringer og lektielæsning, tilbagekigning på con (der er nogle acts jeg gerne vil gense på youtube, og så nogle billeder jeg gerne vil finde), og bestille ny mobil x'b

__________________________
vær altid ligesom Schweis! neutral og fyldt med chokolade

Ingen kommentarer: