tirsdag den 3. november 2009

pissed!

oh, yeah D: hvad nu når man glemmer at man skulle TILMELDE sig cosplaykonkurrencen?! man går og pussenusser med kostumer, lydspor og alt det der, når det pludselig går op for en at man ikke har tilmeldt sig. Der stod ingen frist på hjemmesiden, så regnede med at den var langt henne, men nej. Jeg sendte en e-mail tidligere idag for at spørge, og fik svaret "det er for sent, håber du vil optræde næste år"! >o< ?!?!?!?!>
*speechless*

Idag timede ellers til at blive en rigtig god dag. havde det forholdsvis sjovt på gym hvor jeg tog tidligt hjem. Jeg fandt verdens billigste yndlings j-rock, så jeg har bestilt 3 cd'er til like.. ingen penge.. og selveste ash-bunny har accepteret og skrevet til mig på facebook ._. og skriver super godt med op til flere søde japaner og en koreaner <3>

altså: en super dag.. og så så jeg også så meget frem til J-popcon. Men dét her ødelægger altså virkelig mit humør -_-;; ARRGH! jeg HADER spildt arbejde!!

Ingen kommentarer: