torsdag den 12. november 2009

"hey, guys.. I'm not wearing any pants!"

kender du følelsen af at der SIKKERT var noget du skulle, men du kan bare ikke huske hvad? ._.' ... jeg har skiftet sengetøj, lavet rapport.. valgt studieretning >.<' what am I missing?!
hmn.. Oh, well x'b Føler jeg blogger alt for meget på det sidste ~ Men må i vel overleve ^^
Jeg har altså alt for meget lyst til at gå ud i byen og købe mig selv noget pænt, selvom jeg overhovedet ikke har brug for det x'b Nogle søde armbånd, en mega sweater man kan krybe ned i, eller noget i den stil.. jeg glæder mig alt for meget til det bliver jul ^^ det betyder varm kakao, konfekt, brændeovn, sne, julekalender (med chokolade), julegaveshopping, nødder, glade mennesker, og alt for meget andet n_n ~ *danse rundt i glæde*
Og se lige det her nuttede billede x'D LM.C are the cutest

___________________________________


you live, you learn
you love, you learn
you cry, you learn
you lose, you learn
you bleed, you learn
you scream, you learn
jeg hører alanis morrisettes ældste cd på repeat.. den kvinde er fyldt med visdomsord

1 kommentar:

Kathsumi sagde ...

.... Bi...lle..det.....
*næseblod*