lørdag den 28. november 2009

so~ har haft en rigtig hyggelig aften/dag til Kristines fødselsdag hvor der kom en masse dejlige folk fra nær og fjern >:3 oh, det var dejligt.

så, idag slapper jeg af (igen igen) og søndag imorgen er det sørme 1. søndag i advent! jeg skal ned tidligt og købe min mors adventsgave som jeg havde glemt. det bliver 1. sæson af ugly betty som vi så skal se sammen en dag i julen ^^ hun er helt OK med at jeg pjækker og leger sy med hende. Jeg elsker min mor <3

Jeg er travlt igang med at planlægge gaver til folk og projekter. Jeg tegner ret så meget, synes jeg selv, er igang med et nyt kick som skal gøre mig bedre.

nothing much on heart.. see ya

___________________________

time is ticking, and we can't go back, my oh my

what about the world today?

what about the place that we call home?

we've never been so many

and we've never been.. so alone

Ingen kommentarer: