søndag den 29. november 2009

artistic stimulator

so ~ idag har været en effektiv søndag. Har malet alle mine hylder, gjort rent og lavet mad. Jeg er begyndt at se romeo x juliet, og nørder alt for meget MLIA ^^; Jeg kan seriøst ikke sove, hvilket er sært. jeg er en person som altid plejer at have en fornuftig døgnrytme som gør at jeg gaber kl 11.. Virkelig mystisk.. Jeg har også været kunsterisk :


endnu et stykke som lovpriser musik.. Jeg fandt også de
her deviations som jeg er helt forelsket i:


specielt dén her er fantastisk! himlen, violinen, modellen.. I approve! rock meets classic



den her har bare en fed tanke.. at tænke på musik som et drug er en dejlig teori



den her tegning er virkelig smuk efter min mening.

know what sucks? batteriet i min MP4-afspiller er gået i stykker, så den kan ikke lade op T>T den kan kun afspille når den sidder i opladeren. MY ADDICT! ;_; (skullcandy + mp4 er blevet mit permanente accersorie lige pt)

Ingen kommentarer: