torsdag den 5. november 2009

ooog..

WHOOPIE \ ^ o^/ så er J-pop imorgen tidlig ~ så ser der også ud til at være styr på alle cosplays <3 jeg kom dog til at smadre Chocolats halskæde igår :b så har lavet en last-minute løsning ^^; ud af... FLAMINGO D: sowwy Kristine, de havde ikke andet. Ked af at jeg er et retaderet barn der putter ting på brændeovenen i den naive tro at det vil holde ._.;;

jeg fandt også ærteposen og spændte et gay-flag over :b så alt er godt. og fik en cd af søde ida ^^ så har også brændt lydspor. yessir! Så imorgen triller mig og Kristine sammen over til J-popcon, hvor vi mødes med Mione på færgen og så har hun elskværdigt skaffet os et sted at sove. kl 4 tager jeg over til valby hvor mig og Thisted vil deltage i noget walk-photoshoot inden connen rigtigt begynder. Så skifter jeg til Shin, og så er der stor Nana-gruppe resten af dagen :b so ~ gonna be niceness, I hope n_n glæder mig til at se en masse mennesker igen

det eneste jeg mangler lige nu, er at pakke det allersidste, putte de ting jeg skal bruge imorgen i poser osv, lade alle mine batterier op til kameraet og pakke sminke n_n yay! *danse soulja boy*


______________________________________

In shallow shoals English soles do it,
Goldfish in the privacy of bowls do it,
Let’s do it, let’s fall in love.

The dragonflies in the reeds do it,
Sentimental centipedes do it,
Let’s do it, let’s fall in love.

Ingen kommentarer: