lørdag den 1. august 2009

jeg er seriøst alt for optimistisk i øjeblikket. Det første jeg gjorde idag da jeg vågnede var at skrive godmorgen til en masse mennesker og starte deres dag også x'b hvilket vist hjalp på nogles humør *pets myself*.
igår hvor jeg gerne ville havet slappet af og set film samt tegne, viste det sig at jeg skulle ud til min bedstemor x_x' hvilket altid er kedeligt.. stjal lidt min alene-emo-slappe-af-aften..
Men lad os se det fra den lyse side!(optimisten der bryder frem igen?): idag er der sommerfest!! Glæder mig virkelig :3 Det er altid mega hygge med en masse awesome mennesker ~ ..
__________________________________________

Men jeg vil også bruge det her blogindlæg på at brokke mig over et evigt problem jeg tror plager de fleste mennesker: penge.
Første du tænker når du har penge mellem hænderne er:
Men så.. PUF! er den væk ö
Er de ikke altid bare i vejen? man har altid for lidt til alt det man gerne vil opleve og købe. Se nu bare togbilletter. De giver dig egentlig bare lige et lift til et andet sted og kræver en hel del penge på ingen tid. Og mad er dyrt hvis du bare skal spise ude en enkelt aften. Lejligheder, ting, rejser, tøj, fest, koncerter og alt muligt andet crap XoX og alligevel synes man ét eller andet sted at det hele er SPILD AF PENGE! Og den meget flyvske følelse man nogengange får af at være velhavende kan fordufte på ingen tid hvis man skylder væk eller tager til et umiddelbart lille arrangement. Og nogle har slet ikke et arbejde fordi de ikke kan få et, de er endnu fattigere.
Jeg har tit lyst til at holde en "imod-penge" kampagne, men indser altid hurtigt hvor dumt det egentlig er xD men, hey, det her er min blog, så...


Ingen kommentarer: