tirsdag den 28. juli 2009

~ >.~ ......

Idag kom min Stitch-kigurumi xD lidt sært og über fantastisk når den først blev sendt i søndags fra japan ô_O og idag er det tirsdag.. waaauw Ö og mine nye falske piercinger kom også igår x'b kunne bedre lide den gamle dog.. gid jeg ikke havde ødelagt den =__=''


se lige alle de frimærker x'D næsten synd at smide ud~

Forfra - heiya

Bagfra ~ nedern hale når man vil sidde ned x'D


Miyavi @_@ han skylder mig mange gode arbejdstimer med hans musik i ørene ~ <3

Og min søster XD vi havde intet nyligt billede sammen ö gæt hvem der er ældst x'b

"me dun wanna anymore"....
__________________________________________________________________________
Nogle fantastiske ting i film-verdenen der skal ske:
http://www.youtube.com/watch?v=b7j7b-iLPU4 (kan slet ikke få youtubelink til at virke =='')
Alice in wonderland gotisk lavet af tim burton himself 8'D yay yay yay!! og jeg skal måske se premieren i LONDON! *runs around in circles*
yderligmere kommer der også en tegnefilm af elverfolket n_n Jeg elsker den tegneserie.. I hollywood er de også ved at planlægge en death note live-film.. Med måske Zac Efron som Raito =_=' urgh.. Egentlig det lige nu jeg glæder mig til i biograferne ~

Ingen kommentarer: