søndag den 19. juli 2009

I torsdas var jeg inde og se midnatspremieren på harry potter 6, OG DEN VAR FRAKING AWESOME! Den var fyldt med subtext, og de andre biografgæster må være blevet så trætte af mig, Kristine og Nana der sad og fnisede hele tiden. Jeg vil se den igen D:
_____________________________
Fredag poserede Thisted for mig i skoven til et photoshoot med hendes nye kjole. Jeg er stolt. Men alligevel LANGT fra tilfreds XD den er alt for enkel.. suk..

Jeg vil gerne være bedre i photoshop også, men lige for nu er det vel godt nok. Øvelse gør jo mester, right? Har også besluttet mig for, at hvis jeg på et tidspunkt i løbet af næste år får mange penge mellem hænderne uden bestemt formål, vil jeg investere i et godt kamera.

____________________________________

jeg føler endelig jeg er blevet normal igen i følelserne. Og jeg kan ikke lide det X'D al kærlighed er som suget ud af det, og jeg mærker slet ikke at det eksisterer (hjertet). Det er som om jeg er helt normal igen, bortset fra at jeg ikke engang føler kærlighed overfor dem jeg holder af. Men det er helet, hvilket vel er godt.

over and out

Ingen kommentarer: