tirsdag den 21. juli 2009

kreativ? naah

well, så er det cosplay-making-time! bortset fra.. at jeg kun har stoffet til at lave Nana Osaki-kostumet xD (mangler kun toppen, yay!) og har ikke råd til en tur mere til stofhallen før jeg får løn igen. Så lige nu sidder jeg bare og hygger mig derhjemme med at arbejde, sy det jeg kan, se serier, spille playstation, tegne and so on ~ Humør: naah, bare almindeligt som jeg nævnte sidste gang. Jeg føler ingen synderlig glæde, men en stille tilfredshed med hvad jeg har lige nu. Siden alt går så stille og roligt tænker jeg også meget, ikke yderligere filosofisk, men bare helt jordnært på mit liv med de mennesker omkring mig og sådan. Og jeg er bare tilfreds med alt jeg har. Orker ikke at være yderlig social som sådan.
It takes a night to make it dawn
And it takes a day to you yawn brother
It takes some old to make you young
It takes some cold to know the sun
It takes the one to have the other

It takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
It takes some tears to make you trust
It takes some years to make it rust
It takes some dust to make it polished

It takes some silence to make sound
It takes a loss before you found it
It takes a road to go nowhere
It takes a toll to know you care
It takes a hole to make a mountain

Ingen kommentarer: