søndag den 5. juli 2009

hede rytmer

nu har der været hede rytmer i 3 dage, det var masser af god musik hvis jeg selv skal sige det. Men den bedste aften var igår, der var både sys bjerre og Tim Christensen :b

På et tidspunkt spillede "the blue van" også (god musik, oldschool punkrock!) og på et tidspunkt kommer deres nøgne monitormand índ og spiller på tamborin et helt nummer fordi han havde tabt et væddemål x'D so hilarious..


Kristine fik det dårligt og ville hjem, så da jeg havde fulgt hende hjem til vores hus, cyklede jeg tilbage igen for at se tim C.. Han var så fed, dygtig dygtig, dejlig musik.. So.. idag skal jeg arbejde kl 4, så der ryger meste af min dag til i aften.. og imorgen skal jeg enten a) campe med AK eller b) i sommerhus med AK, mor og far. either way, så er jeg væk hele næste uge, jeg regner med at komme hjem fredag fordi Thisted kommer, og jeg virkelig gerne vil videre med lolita-kjolen *eager*

Ingen kommentarer: