lørdag den 15. august 2009

life passes by

Gymnasie, START! Så har jeg været på gym i 4 dage nu ôwO og tror det bliver okay, kender jo en del derfra i forvejen og sådan. Jeg skal rigtig stramme op for at følge med, meen så bliver jeg også rigtig klog er jeg overbevist om. Igår var der fest, og det var sjovt nok i starten, men blev lidt en bummer da det sank ind hvad min mor havde sagt tidligere på dagen. Min bedstemor har fået blodprop i hjernen, og hvis hun overlever det bliver hun sandsynligvis aldrig den samme igen ._.' jeg har aldrig prøvet at miste nogle før rigtig, så tror det bliver lidt.. mærkeligt og trist. Hun var ikke den jeg holdt mest af, men det at vide, at hun aldrig nogensinde igen vil ringe, bare for at høre om vi har det godt. Faktisk vil ingen længere ringe jævnligt bare for at høre det. Min mormor gør ikke rigtig sådan nogle ting, men giver mig helt en knude i halsen at vide at hun heller ikke vil leve så forfærdeligt meget længere (hun fylder 80 næste år)... Skal op lige om lidt for at tømme min bedstemors køleskab for madvarer og andet, hun kommer jo ikke tilbage dertil igen ,_, oh my.. stakkels min far.. og jeg skal se ham græde til hendes begravelse (der er størst sandsynlighed for at hun ikke overlever).. har aldrig set min far græde før. Det bliver så.. underligt.
og.. grunden til at jeg har blogget om det, er, at det er nemmere at få overblik over tingene når jeg skriver dem ned. Det gør en del meget nemmere faktisk. Har selvfølgelig snakket med nogle om det (sorta), men hader at ynke face-to-face med folk, ligesom jeg hader at blive set når jeg græder.


"As long as we live
time passes by
And we won't get it back
when we die,,

Ingen kommentarer: