tirsdag den 18. august 2009

oh, man, jeg elsker blogger n_n det er sådan en fin måde at følge med i folks liv på uden at være belastende fordi man er nysgerrig <3
Lørdag besøgte jeg min bedstemor på hospitalet og tømte hendes lejlighed for spiselige ting (vi fandt noget som blev for gammelt i 1991 O_O), og besøgte nogle venner af familien som vi belastede med medbragt pizza. Jeg så også verdens største cd-samling jeg ikke måtte låne af x'D damn....
Mandag tog jeg på hyttetur med min klasse, vi skulle cykle 12 km ud til Laven ~ og hjem igen i dag, tirsdag x'D kort tur siger jeg bare.. Men det var hyggeligt nok, klarede mig igennem. Jeg sidder lige nu på biblioteket fordi jeg ikke gider tage helt hjem endnu, men jeg håber på at der lægger nogle parykker eller merschandise derhjemme og venter på mig n_n

you can go ask alice
just why the hatter is mad

oh, welcome in wonderland
'till the queen screams
"Of with your head"
oh, how life will get twisted
when you're living it through
the looking glass

jeg har virkelig et "alice in wonderland" kick for tiden. billede fra deviantart: http://autonoe.deviantart.com/art/Through-the-Looking-Glass-57291399

Ingen kommentarer: