lørdag den 8. august 2009

København!!

Så er jeg hjemme fra København igen! Det var så hyggeligt og dejligt, og jeg ville gerne have været der en dag eller 2 mere (dumme dumme gymnasie!). Tirsdag var vi i tivoli og prøve alle de vildeste ting. Jeg vil prøve det nye fly-ting igen engang!
Onsdag hang jeg lidt ud med Kristine og Piffer før jeg så Mellissa. Vi tog nogle billeder af noget Nana cosplay og lavede en lille åndssvag video :b Men Kristine har mit kamera, så får først klippene på tirsdag, hvor jeg btw skal starte på gymnasiet i silkeborg. Jeg skal på den internationale linje, hvor jeg skal have engelsk, begynder spansk og samfundsfag på A niveau og matematik og naturgeografi på B niveau, yay! mega fed linje!!

anygay ~ ~ i torsdags var vi så inde og se Thisted og hænge lidt ud med hende nogle timer n_n hun viste os en mega awesome kinesisk forretning på nørreport mener jeg det var. Så fik jeg også købt lidt stof til Pierre, men gad ikke bruge mere tid derinde (stofforretningen) så jeg kunne købe mere stof til flere kostumer (forstår ikke hvorfor egentlig, orkede bare ikke)... vi skulle egentlig have været til Kameko, men vi havde lovet at være hjemme til Aftensmad ved Arvid, som vi (mig og Kristine) boede ved alle dagene 8D De lavede så lækker mad, og hans mor passede så godt på os ;_; vi fik endda en kage med hjem i toget, som godt nok blev smadret af at være i en plastikpose.. Men den er så snasket at Kristine lavede trøfler til mig af den x'D

Fredag holdt vi brætspilsdag, hvorefter vi tog til genki½ og så lillith (YAY, de er så awesome som jeg havde regnet med, men ærgeligt at vi ikke kunne bliver til deres sidste vilde numre U_U) og cosplayshowet. Det var virkelig fedt så mange gode indslag der var, til forhold arrangementets størrelse! Og en sidste gang så vi Thisted og Mellissa (og mads), inden vi dragede tilbage til Jylland igen idag om lørdagen. Selvfølgelig var det første der skete, så snart vi var i Fredericia, at der kom et ordentligt regnskyl og bød os velkommen.


dyrk lige min sejeste souvinir ever fra Melissa! Skittles, skittles (jeg holdt dem helt hjem uden at spise) og et hollywood-billede af os i shin og Nana cosplay Q_Q *happiness* me luv u big time!

Jeg har kort fortalt haft nogle fantastiske dage! Det var så rart at lave noget ordentligt i de sidste dage af ferien (bla. være social x'D). Imorgen skal jeg over til AK som mig og Sabrina har afpresset til at se Hannah Montanna med os ^o^ måske skulle jeg tage skittles med til hende så hun ikke vil dø ligeså meget? (hun elsker dem ligeså højt som mig efter jeg introducerede dem til hende :b). Over and out! enjoy life everyone

Ingen kommentarer: