mandag den 24. august 2009

skittlaaaaaaas


Kom i tanke om at jeg slet ikke havde vist billeder fra vores shoot. Mig og Melissa i Nana/Shin cosplay, shoot i slutningen af ferien. Location.. forladt skole

nu er det blevet så sent hen på året at jeg kan se solopgangen mens jeg spiser morgenmad. Snart vil den blive lilla i daggryet, lige før alt bare bliver mørkt. oh, winter! Men idag skal jeg først møde kl halv 10! BD vores lærer er syg! You gotta love gym.
Vores parykker kom også i lørdags. blonde til ororon, en sort til mig, og en rød til Chocolat. Jeg blev dog fanget i tolden og måtte betale 266 kr Y_Y'' Men den gode nyhed er at de blonde og den røde er rigtig lækre! mens den sorte.. den er ikke så god >_>' lad os sige det sådan.


Igår på vej hjem droppede jeg også ind med nogle ansøgninger i planteskolen og legekæden. Legekæden sagde at de faktisk søgte en ung pige eller dreng, og jeg er så spændt på at få det! tænk at arbejde i en legetøjsforretning xD epic, især hvis jeg får rabat! så kan jeg måske spare sammen til at købe mig en DS eller andet godt ^.^ Jeg ringer derned her til formiddag for at vise hvor entuasiastisk jeg er, og fortælle dem jeg smed en ansøgning x3

Men hvad med gym? hvordan går det? er du i en sød klasse? osv.. Det går fint, jeg er ikke yderligere "inde" i min klasse, da jeg aldrig er det xD min rolle er altid lidt den der betragter på afstand og holder af de andre. Men min klasse er rigtig sød. Blandede typer, og det er godt n_n

^ færdig med dét outfit ^

Og en sidste ting: jeg er 100% færdig med mit næste shin cosplay! next step:
Chocolat

Ingen kommentarer: