mandag den 10. august 2009

well.. Imorgen starter jeg på gymnasiet ö som tiden dog går.. Idag har jeg lavet chokolademousse og hængt ud med min søster fordi vi ikke ved hvornår vi får en hel dag sammen igen 3: jeg skal på gym og diverse ting, og hun rejser snart til London. Da vi var inde i en antikvitet faldt jeg over et sejt gammelt lommeur som kan bruges til mad hatter ;3 en af viserne er gået af og det går ikke, men vil se om Peter (ven af familien som ejer smykkeforretning og er urmager) kan kigge på det. Da jeg kom hjem og viste det, sagde min far at han da havde sin bedstefars gamle lommeur et sted i huset, altså min oldefars Ö min mor fandt det, vi trak det op, og det virker stadig x'3 det er så fint, og har "tro, håb og kærlighed" bagpå ;w; jeg kommer til at gå meget med det tror jeg.
(det lille er min oldefars, store til mad hatter)
Igår bestilte jeg også cosplay parykker x'D og vi bliver en ret stor nana-gruppe efterhånden, da Michelle nu gerne vil være reira, og jeg vil spørge Kristine pænt om at være Misato da hun har håret og elsker loli ~ well, over and out.

Ingen kommentarer: