lørdag den 29. august 2009

slip away hunny

Huzzah!!! obtained: job in a toystore xD
jeg fik jobbet i legek;den!! skal derind som 1. arbejdsdag p[ torsdag efter skole ^^! Kravene er bare at jeg ikke m[ have sort neglelak p[, ingen hul i bukserne, ingen keychains, og andet der kan skr;mme de sm[ b'rn o.O Og s[ skal jeg pakke gaver ind ogs[ jo.. ups.
Jeg h[ber virkelig Thisted kommer ind p[ silkeborg gym. Det kunne v;re s[ fedt! T;nk at vi s[ kunne overnatte ved hende, holde girl-nights med film og parapara dans xD og vi kan 've cosplay osv! yay! Og.. Og.. hvis vi kommer i samme klasse efter grundforl'bet kan vi lave lektier sammen! Og hvis thisted har penge kan vi g[ til japansk XD og gee..

Imorgen skal jeg ogs[ have en minicomputer til skolebrug <3 gl;der mig lidt, da min egen b;rbare nu er s[ fucked at datavejlederen har opgivet mig. H[ber p[ at nulstille den med succes, men ved ikke om det lykkedes.

Over and out.

1 kommentar:

Maria Murasaki sagde ...

Hurraah! x'D
Jeg kom ind, men damen sagde at international er fuldkommen udelukket ;_;
Men vi kan da stadig lave lektier sammen D: