fredag den 29. marts 2013

arbejd' arbejd'

 rocking ma new boots ~

Påskeferie, hva pokker er det? Dét kender jeg slet ikke til i år :'D jeg har arbejdet alle ugens 7 dage (<'3), og skal også arbejde 4 dage næste uge (bl.a. 2. påskedag)

Menmen, det betyder ikke at jeg ikke har haft tid til livet. Sidste lørdag var jeg ude ved Louise til sammenskuds-madhygge med Kristine, Sascha, Tøsen, Louise og selvfølgelig Smølf.
Der var bare så meget god mad, jeg kan slet ikke, og Smølf havde lavet chokolademousse til dessert <..3<.3 damn, kunne jeg godt få ham til igen.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag eftermiddag kom Kristina og crashede, da jeg skulle hjælpe hende med at style en paryk hun skal have færdig til Kita-træf.
Og så, tirsdag efter arbejde var jeg åbentbart på date med Kristine. Hun havde en smartbox til pandekagehuset som skulle bruges, og det inkluderede åbentbart sød champagne, pandekagedessert og lækker kaffe* w* nom
Det var super lækkert, og personalet var overdrevent entusiasstisk ~ så det var vel meget godt.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Onsdag har jeg været på virkelig stort stof-indkøb med Kristine og Morten. Vi købte ind til i alt 5 cosplays (shiiit), men igen af dem var til mig x'D trods at jeg nok skal sy de fleste af dem.


ja, 1½ time i stof og stil, og alt jeg personligt købte var 2 ruller tråd. Men nu har jeg masser af projekt liggnede derhjemme, og et af dem er noget til Smølf som vi startede på sammen igår morges,
og Smølf er overdrevet entustiasstisk. Det blir' godt siger jeg jer. Men han siger jeg ikke må sige hvad det er...

andet coplay progress:
mother*** sko xD er de ikke flotte? hvad man ikke gør nogle gange til cosplay...

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Awww, du hygger dig altså!

Men du har glemt, at jeg også var til sammenskuds-hygge W____W </3