mandag den 18. marts 2013

J-popcon 2013

Og så er jeg hjemme fra J-popcon 2013! 
For det første.. JEG SKAL TIL LONDON TIL OKTOBER! Men det ved i nok allesammen godt i forvejen, haha! Jeg deltog i lørdagens cosplayshow som solist med Kida, og jeg vandt turen til MCM Expo i London <'3 oh yeahhh!

 Og jeg tager Kristine med som min lille hjælper, høhø! <'3



Nå. Men først ankom jeg til connen efter en længere køretur med Louise, Sascha, Kenny og Kristine! Vi var virkelig positivt overrasket over hvor godt J-popcon havde udnyttet deres lokaler, og overall var det bare en lækker con! 

Fredag aften var jeg til Panel med Yaya Han, en meget kendt cosplayer fra USA
Og Louise var oppe og dele lidt resten af forsamlingen. Yaya er bare så sød, jeg forstår det slet ikke :b Bagefter var jeg til lolita modeshow hvor jeg havde sweet loli på, og jeg blev rost for mit outfit :3 
Under showet var jeg en lille fangirl, da Pixelninja var med, og jeg endte med at gå og holde hende i hånden. Jeg sagde bagefter at jeg faktisk var en stor fan af hende, og jeg fik et kram :b høhø, jeg dør da snart lykkeligt.
Silas var også rigtig sød og tog nogle pæne billeder af mig <'3 Inden jeg løb over til et cosplay møde.

Jeg sov hjemme ved Liv sammen med Kristine, og vi rumpegumpede sammen i en tomandsseng! Er du gal, vi sov dejligt xD Lørdag morgen stod vi op allerede kl 6, da jeg skulle være inde til cosplay forberedelse allerede kl 8.

jeg så sådan ud det meste af formiddagen. Rendende rundt med Smølds snuggie jeg havde stjålet, da mit cosplay ikke ligefrem indbød til frostvejr og sne. Til selve showet gik alt nogenlunde som det skulle, og det var dejligt.
all zeh winners! ~ De var så dygtige allesammen! Altså niveauet i Danmark.. seriøst :b Sabine og Lea skal til Kina, Line, Samie og Yoshu skal til Frankrig, og Mona og Anne skal til Japanland. Woop!

jeg fik taget et disney-billede af Sabine og Leas skønne skønne cosplay
Deres kostumer var fantastiske. Og de fik mig faktisk til at græde LIGE før jeg selv skulle op på scenen. jaah xD

Og Nadias Ghirahim <'3 jeg er mere begejstret end dette billede viser. Hun er flot.

and all that disneeeeey! Det var mega nice med så meget disney cosplay, jeg fik hevet disse smukke eksemplarer sammen til hurtige billeder!

Lørdag aften smuttede jeg ud og spiste på restaurant med mange af de andre deltagere, hvor vi fik snakket noget sammen og hygget. 
Søndag var bare ren hyggedag, hvor der blev snakket, sagt farvel, jeg fik købt nogle prints i artist alley og købt et print af Yaya Han hvor hun skrev en personlig hilsen på.
Jeg havde en virkelig, VIRKELIG god con i år! Jeg fik snakket med så mange dejlige skønne mennesker, fik taget skønne billeder, og selvfølgelig set venner som jeg ser for sjældent.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

da jeg kom hjem søndag aften chillede jeg med Smølf og Morten, og vi så Rise of the Guardians. Jeg faldt vist lidt i søvn... og blev båret ind i seng. Idag har jeg chillet med Morten, pakket ud, skrevet DKos-artikel og spillet Metroid xD god post-con dag! 


6 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

VI SKAL TIL LONDON! WOOOOO!!!

Tak for en fantastisk con, jeg er så skide stolt af dig. Du er så lækker og sød og smuk <3!!

Unknown sagde ...

Tillykke igen!! Jeg er så glad på dine vegne!

Og hvor er Smølf sød at bære dig ind i seng - awwww <3 <3

Zarsu sagde ...

Det er som om mange af billederne virker bekendte ;D

Og du er så sej for at skulle til England!

Nadi Axel sagde ...

Den der Merlin var epic! TILLYKKE MED PRISEN! ~ Det er dejligt at Danmark endnu engang får lov at sende en dygtig cosplayer afsted til London ;W;
LOL det billede af mig... der er bare Ghira-fabulous all over the place! So creepy XD hahaha ~

Liv-is-alive sagde ...

STOLT, min bette Emma!! <3

Panda sagde ...

<3 <3 <3 <3 ;w; Du er bare så sej Emma