torsdag den 14. marts 2013

hjemme på visit, J-pop lige om lidt

Know what? Kidakakash is ready for you. Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke er heeelt mørk nok i huden, for det virker til at den selvbruner jeg har købt bare ikke vil min hud mere end nødvendigt. Faktisk har jeg et orange skær... Men synes stadig det er bedre end at få brun maling ud over det hele. Synes jeg bærer kuløren okay, taget i betragtning af at jeg altid har været spøgelseshvid.


sammenligning med min mave fra sidste indlæg:


..................

nu skal jeg bare finde en pæn måde at pakke det hele på. Altså mest mine store props. Og øve mit act.. har slet ikke gennemgået det :'D

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Her de sidste par dage har jeg været hjemme i Silkeborg og slappe af. Jeg trængte lidt til bare at koble af med min familie og glemme hverdagen en smule.Mandag aften lavede jeg culottesteg sammen med min søster, og tirsdag oplevede jeg et virkelig 'fantastisk' vejrfænomen. Vi er jo i marts.. og i ved godt at der er faldet sne. Men i Silkeborg ihvertfald var udviklingen sådan her i løbet af få timer:

først rigtig flot og solen skinnede

Så sneede det.. HELT vildt!

og sneen blev liggende

og det endte med at se sådan ud

min søster blev lidt våd da hun skulle cykle i det.
og Piv blev inde. Hele dagen.

Tirsdag aften efter min far havde serveret fødselsdagsmiddag (gode bøffer og bagte rodfrugter <'3<'3) tog jeg i biografen med Panda og så "Oz - The Great And Powerful". Jeg havde ikke de store forventninger til filmen, men oj, den var bare flot og smuk og fantastisk.
Fantastisk casting, god historie, og jeg savlede over designet hele vejen igennem. Kan varmt anbefales! Det er en rigtig god familiefilm der handler om hvordan troldmanden kom til Oz og blev konge.

Onsdag morgen tog jeg til træning med min mor i fitnessworld, hvorefter vi tog ned i byen og spiste frokost på café. Og altså... seriøst. Verdens bedste kæmpestore tortilla med masser af kød og friske lækre grøntsager! Og til aftensmad fik vi en suppe-ret med laks og flere grøntsager.. altså, jeg er blevet fedet op af mine forældre med fisk, lækkert kød, frosle salater mm. Puha, tror lige jeg klarer mig indtil påske hvor jeg skal hjem til gilde igen!
Her til morgen kørte min far mig hjem, da han kl. 9 om morgenen skulle være censor på VUC som ligger omkring 2-300 m. væk fra min lejlighed ;D sammentræf?

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

HVOR SER DET GODT UD!

Fuck sne altså øv, jeg gider ikke :c <3

Ps, du er godt klar over at du skal se Oz en gang til ikke? For jeg vil også se den!

Zarsu sagde ...

Kæft mand, du er sguda blevet voldbrun i forhold til før xD
Du kan evt skynde dig forbi en Matas og købe en mørk bronzer, og påføre den på din krop når du skal optræde. Det er med til at gøre din hud mørkere og forhåbentlig også fjerne det orange skær :)

Men wow, du er en hot Kida! Glæder mig så meget til at se dit act :D Og super betryggende at du ikke har øvet det nok xD


Og wow, hvor vildt med sneen nede i Silkeborg o_o