lørdag den 2. marts 2013

I'm no superman


stille og roligt går det. Jeg er næsten blevet færdig med Kida nu, og sikke en lettelse man! Masken er malet og bikset næsten færdig, staven er færdig og alt tilbehør er færdigt. Skønt! Ugen har været stille og rolig, jeg har haft nogle arbejdsvagter og ellers ikke noget specielt der. Jeg har dog trænet både mandag, tirsdag, onsdag og fredag! Sådan mand :D 












Jeg er stadig lidt Harry Potter-høj, for se lige de smukke art-billeder der hænger på væggen i soveværelset <'3 Jeg har også været lidt hygge-hobo med mine smækbukser igen, hvilket vist var lidt ikke-velset af de voksne på kontor-arbejdet, haha!


Er dog lidt ligeglad, da jeg bare hygger mig med at have lov til at kunne se ud som man har lyst, inklusive at rende rundt i uldsokker i arbejdstiden mens man slubrer deres overlækre varme kakao fra automaten. nammenam! 


I fredags var der dog dømt rent hygge hele dagen! Morten kom over med sin weekend-taske ved middagstid, hvor der lå hans nye WiiU i! Indtil vi smuttede ned i træningscenteret sad vi og legede med nintendoland, og oh boy! Jeg er VIRKELIG positivt overrasket over konsollen! Er du vimmer, jeg bliver nødt til at eje en af de basser engang når der kommer flere titler til som er noget ved *host* Zelda! *host*. Så må jeg håbe at økonomien kan holde til det, eller at jeg kan sælge nogle spil eller noget. For seriøst, oh boy! 

Senere kom Kristina også over for at hygge lidt med, da jeg skulle hjælpe hende med crafting af noget cosplay-prop. Jeg kender ikke den karakter hun skal lave, men det er mega fedt design! :D Og det er altid rigtig rart at kunne hjælpe fellow-cosplayere i nød <'3 (hæh, har også syet et par handsker for Louise fordi jeg kunne)
Resten af weekenden skal bare bruges på at gøre cosplay HELT færdigt (jeg skal nok smide billeder op når jeg prøver det hele på), og lege noget mere med Mortens WiiU <'3 Når den nu bare ligger der og frister i vores stue. 

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Jeg vil også spille Wii u :c <3