mandag den 11. marts 2013

dejlig weekend


I fredags var jeg så super heldig at jeg fik besøg af ingen andre end min darling Julie fra gymnasietiden! Det er altid en stor frihed at have hende på besøg, fordi hun bare er.. ja, Julie, der er ingen forklaring. Vi tog ind i byen om lørdagen og mødtes med Kristine, og suddenly var der instant shopping! Julie er altid frisk på at svinge dankortet, og jeg fik selv købt mig en rigtig lækker 'BH'-ting. Det er en lille 'top'/tube til le bryster med indlæg i.

Den er SÅ handy til cosplay og bare casual tøj hvor en almindelig BH bare ser akavet ud pga. stropper. Den er også super behagelig. 

Jeg fik også købt how to train your dragon ~

Morten var også på visit en del af weekenden (som er ved at blive en tradition), og vi satte os allesammen ned lørdag aften og så Les Misérables. Den var virkelig fantastisk, og en rigtig god måde at bruge lørdag aften på! Episk film, musik der giver dig kuldegysninger, og fantastisk skuespil.
Derudover spillede vi lidt spil og halvdelen af os failede til tider :b 

Jeg måtte desværre sige farvel til Julie søndag middag, da jeg skulle på arbejde kl. 13.

Her om en lille halv times tid, vil jeg dog vende snuden mod mine forældre og hjembyen Silkeborg, for første gang siden julen, og er du vimmer, jeg glæder mig til at komme hjem! Tror ikke jeg kan beskrive hvor meget jeg savner byen og mine forældres hus.
Jeg kommer hjem torsdag, og så står den på J-popcon fredag-søndag! So long :D 


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Godt at du kunne bruge skjorten! <3

Hav en rigtig god tur hjem! :D

Sa-chan sagde ...

Julie er bare Julie <3
Hils din mama :D <3

Zarsu sagde ...

Omg, kan slet ikke forstå du er kunnet undvære din moar så længe. Det ville jeg ikke kunne klare :'C