fredag den 22. marts 2013

mad, komik og shopping!

Ups, jeg kom til at oprette en cosplay-side på facebook, hvor originalt!
☆ ☆ ☆ ☆ find den her  ☆ ☆ ☆ ☆

I behøver ikke like den, det er kun fordi jeg skal til London, og så tænkte jeg at det ville være en fin måde at komme i kontakt med de andre deltagere :b 

nej, seriøst.. like den
billede af Michal La-cour

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Jeg har indtil videre haft en virkelig virkelig god post-con uge! I tirsdags besluttede mig og Smølf at det skulle være restaurant-tid, og vi tog ud og spiste pizza på Azzura <.3
Det er bare et virkelig lækkert spisested, og priserne er meget overkommelige :3 skønt at have så meget luft i vores madbudget, at vi faktisk bruger pengene på restauranter og biografture xD

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

onsdag tog jeg hen til Kristine og Tøsen til den ugentlige madaften, og tiden inden mad-tid, brugte jeg med Kristine på at sidde og snakke om hvad der skal ske og hvad jeg skal lave til London Expo * w* og jeg tror den endelige idé er kommet på plads. Det blev ikke det jeg originalt havde planlagt, men indtil videre er jeg stadig vildt hooked på idéen!
(Hej, det er at lave Leonardo Da Vinci fra AC II, og så bygge et act op omkring hans værksted * A* JA MAN!)

Kristine er simpelthen så dejlig (elsker digøh), og hun lavede stor special-burger-time, kun til min ære ; A; Med chili-mayo, nachos, guacamole, pickles, to slags salat og whatnot! Det smagte FANTASTISK, og så havde hun endda også købt ind til lækker dessert med frugt, chokolade og is ;w; Morten joinede os, og vi spillede også en omgang tegn og gæt (hvor mig og Kristine ownede Smølf og Morten på målstregen).

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Torsdag (ja, der sker noget HVER DAG), kom Kristina efter jeg havde fået fri, og jeg hjalp hende med lidt wig-styling, hvorefter vi tog ned i byen til et lille teater kaldet transformator. 

Vi skulle se noget stand-up, og det var hylende morsomt! Kristine var også med, og Kristina og Kristine ping-pongede lidt med komikeren undervejs :b Det var rigtig sjovt <'3 vil rigtig gerne med igen. 30 kr værd, helt sikkert xD

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Og idag.. jaah, jeg tog lige ned og trænede, hvorefter jeg smuttede ned i Gamestop for at købe et spil. Og på vejen var der lige sko-udsalg i Jette Riis (de har de BEDSTE skoudsalg!), og neeej.. hovsa!
et par MEGA lækre støvler med hæle der er behagelige og kan passe min læg, sat ned fra 550 kr. til 100 kr.? jo tak da! MMH! Mit første par støvler, jeg føler mig som en kvinde :'D (også lidt fordi jeg blev distraheret af et skoudsalg)

og så skulle jeg jo også lige i Gamestop.
HOVSA! Kid Icarus fløj lige ned i min taske! 

<.3

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er så glad fordi du blev glad <3 Det var rigtig dejligt at få lov til at komme min stolthed over dig i mad ;D <3 <3

og jeg sagde jo en cosplay facebook var en god idé!

Panda sagde ...

Spil altså, hvad laver du? Sniger dig med hjem i min taske og alt muligt. Altså :c ...

<3 <3 <3 Du er bare så sej Emma! Hvor er det godt at du blev ordenligt fejret og hygger dig xD <3