fredag den 12. april 2013

livet

DKos 4# udkom 1. April! :D 


Bladet er også kort med i DR ultras "Unik"-program! Se det her

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

seriøst, jeg har ikke opdateret længe. Gætter på at livet bare kom :b Arbejde, venner, projekter og whatnot.
Hvad har jeg lavet? ja..
jeg har været til Kita-træf, som kan læses om på Kristines blog, Saschas blog, Tøsens blog og Sabrinas blog!

Jeg var loli om fredagen
ja, det er faktisk det bedste loli-billede der er taget af mig


og Akane med lånt paryk om lørdagen
og jeg vandt kinect-konkurrencen igen i år ~

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Jeg har passet Smølf nogle af dagene hvor han har været syg, og så har Morten været meget ovre og hygge med diverse ting. Han har lånt mig mario kart 7, så det får jeg også spillet en masse xD
Kristine var også ovre i går og lave cosplay og vi fik næsten 100% lavet hendes SVS-cosplay Ö power on!! Jeg venter nu bare stadig spændt på min heldragt der gør jeg kan komme videre i livet..
I weekenden skal jeg sy mere cosplay, og hvis jeg er heldig bliver jeg færdig med mindst ét af projekterne x'b Og så er jeg gået for alvor i gang med to nye (fundet referencebilleder, købt parykker osv.)

Igår aftes var jeg dog inde på transformatoren med Kristina og se 3. stop fra Gug! De var hylende morsomme, og jeg skal helt klart med igen!!
 

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor er du sød kære Emma <3
Jeg er også ret overrasket over hvor "lidt" det tog at lave cosplayet :D <3

Sabrina sagde ...

Emmas liv - the overview - kort og præcist. Bum. Bum.

Ta' mig med på Transformatoren engang! Det lyder så hyggeligt :'D føler der er noget i mit liv, som jeg går glip af?

Liv-is-alive sagde ...

"Igen i år", wow blær dig lige ahhahahahhahaha <3