torsdag den 25. april 2013

film og vinger

stemningsbilleder fra livet ~

Pokémon-Smølf, blomster fra Fakta, Morten der fik en syning 101, og så har jeg købt AC brotherhood (og næsten gennemført det)

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I lørdags var jeg til Kitas chibi-arrangement: game-night. Jeg blev ikke super længe, men det var rigtig hyggeligt, og jeg fik spillet lidt mariokart med morten, stepmania med div. og kinect med Kristina :b
jeg tog hjem med Sabrina at sove, da vi begge skulle møde på arbejde søndag morgen kl 7, men så skete det at jeg blev sendt hjem fra arbejde allerede kl 9. 2 timer, hvad kan jeg bruge det til?
men altså, så havde jeg en superhyggelig søndag med Zumba, Smølf, og om aftenen Kristine med Asterix og Obelix samt hjemmelavede hygge-burgere!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

tirsdag aften var jeg i biografen med Smølf og se Oblivion!

Jeg vil sige, jeg havde ikke nogle specielle forventninger til filmen, men den var rigtig flot! Ikke super spændende med det mest varierende plot, men alligevel med en lidt 'sjov' historie og flotte landskaber ~

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

onsdag blev det til cosplay med Kristine og Tøsen, og madaften hvor Morten også svingede forbi og spiste medister og crossainter!

jeg fik lavet mine Techna-vinger:

er de ikke fine? Som en ægte Cyborg! Så mangler jeg bare at modtage mit bodysuit så jeg.. I ved, kan lave resten af kostumet :'D Det bliver skidegodt!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og så. Ja, jeg er også blevet klippet og farvet i tirsdags. Det blev lidt gråt, men mon ikke det går? Tilbage til det meget korthårede liv!


1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Den farve er rigtig flot til dig og din hudtone ! : D Og glæder mig så meget til at se jeres winx!