lørdag den 20. april 2013

I køkkenet, heyho!

 outfiiit

 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Er det allerede snart maj? Har jeg virkelig snakket med kunder som skulle til konfirmationer? Tiden flyver virkelig!

Sidste onsdag havde jeg en lille hygge-formiddag med mig selv som hed med Emma i køkkenet:
 chokoladeganache

banankage med chokoladestykker til køl

kagen skåret ud - så var der rester til mig <'3

 smurt med chokoladeganache

betrukket med hjemmelavet fondant ~ 

og færdigpyntet!

verdens flotteste chokoladeskrift! x'D eller noget.

Resultatet endte ud i en kage af Mortens Sad Bunny Face, fordi vi havde inviteret ham over på hans fødselsdag om torsdagen. 
(Sad Bunny Face er et 'stort' indiespil han arbejder på/hans baby)

Jeg havde inviteret Kristina over til at hjælpe med at spise den, og han blev heldigvis rigtig glad for den <'3 Worth it :'D det er også lang tid siden jeg har bagt en customized kage til nogen! Det var virkelig hyggeligt at gøre. Tror også jeg bager en til min egen fødselsdag, høhø!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag var jeg med Kristine og Louise ude på roadtrip for at lave et interview til DKos 5# som udkommer 1. juni! Det var lidt pinligt at jeg skulle med som fotograf, men jeg havde efterladt batteriet til mit kamera derhjemme ^^; ups. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og så lige et lille shout-out til cosplayere! Jeg bestilte en lace front wig fra Arda Wigs. Den kostede godt nok 400 kr. med shipping, men den var det værd! Den er virkelig lækker kvalitet og kan styles til rigtig meget, vil jeg vove at påstå. Farven er også superb. Så de kan anbefales



4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er også stolt af at du har glemt batteriet ;D

Kagen ser røv lækker ud, og jeg er lidt øv over at jeg ikke har smagt på den!

Unknown sagde ...

Lol, jeg spurgte ellers Kristine om I havde styr på kamera osv xD Flooooot :D


Og jeg ville rigtig gerne have smagt kagen! D:

Sabrina sagde ...

Elsker dine fødselsdagskager :'D

Zarsu sagde ...

Stakkels tude kage! Så blev den bare spist og alt muligt D:

Skal I egentlig ikke adoptere Morten? Det ville da være meget sødt xD