søndag den 28. april 2013

weekend med venner

Selvom jeg skulle arbejde i den lille bededags-ferie der lige har været, så insisterede Panda på at komme på besøg i de dage. Og jeg må indrømme, det er jeg glad for at hun gjorde! Trods at jeg skulle arbejde en stor del af tiden, så var det rigtig hyggeligt at have nogle at komme hjem til at hygge med! 
Morten crashede også den forlængede weekend over, og det var skønt med lidt liv og selskab i lejligheden.
Lørdag formiddag tog vi ned i byen til lidt shopping fordi Smølf skulle have nye sko og jakke til foråret, hvilket gik overraskende hurtigt og smertefrit! Selv fik jeg købt en virkelig behagelig baseball-trøje, nogle søde armbånd og en lækker skjorte-top til sommer. Jeg er så klar på det varmere vejr!

Søndag formiddag smed jeg dog Panda på en bus, da jeg havde en anden aftale med Sabrina og et cosplay. Hun ville gerne lave Venellope fra Wreck It Ralph til SVS-con, og jeg ville rigtig gerne hjælpe med det! 

Og vupti, vupti, efter en hyggelig dag med lidt musik og fjollen havde vi lavet hele hendes cosplay. Og hun er herresød i det! Min egen lille Ferreo Roche von Schweetz.
Til aftensmaden kom Per også over og beundrede mit bagværk, da jeg havde bagt boller til en omgang grøn linsesuppe ~ 

Og så står SVS-con jo for døren, hvor jeg endnu ikke har modtaget en dragt som jeg skulle bruge til mit nye cosplay til connen. Mit liv. Men ellers går det hele jo nok

Ingen kommentarer: