mandag den 6. maj 2013

svscon 2013

så er jeg hjemme fra en omgang SVScon a la 2013!
Det startede stille og roligt ud med lidt chill med Morten inden vi tog bussen ud til Louise med alt vores lort for at køre til Herning i Louises dyt-express!

Fredag skete der ikke det store for mit vedkommende, da jeg bare hyggede i civil-tøj og gik tidligt i seng fordi jeg var bombet. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag var dog store cosplay-dag hvor jeg havde Techna på fra Winx sammen med de andre piger! Det var super fedt, da rigtig mange genkendte os og man hørte en sagte hvisken der sagde 'ååh, det er winx, de cosplayer fra winx', så det var meget sjovt.



Mig og Kristina da vi var ude og tage billeder af hendes flotte Goku-cosplay fra Saiyuki

 fan-fab på Momoko og Ichiko fra Kamikaze Girls! <.3

dyrk lige hvor 'flotte' mine sko blev xD 
lol!

Der var også DKos-panel hvor folk kom med gode forslag til artikler/tutorials som jeg kan give mig i kast med sammen med de andre.


Bagefter skiftede jeg til Pandas Harley Quin som jeg havde lånt. 
Jeg havde det på under cosplay-showet lørdag aften, som også var rigtig godt! Det var virkelig sjovt, og jeg fandt ud af hvem jeg ellers skulle med London til til MCM expo :3
 Resten af natten tilbragte jeg med Morten og Panda hvor vi fjollede til disney-musik, spillede, tegnede og slog vejrmøller xD Woop woop!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag var store billed-tagnings dag for mig, da jeg både havde et lille shoot med drengene som Batman og Robin (jeg har vist ikke måttet sige noget om det før, men jeg har syet et Batman og Robin cosplay til Morten og Smølf op til SVS)
Batman and Robin saves the day!
Og et kæmpe shoot med en stor Ed, Edd and Eddy gruppe! Der var bare alle karakterene, og de var super friske på billeder :'D 
seje børn!

Og så var Sabine og Lea da også med, de hardcore piger! De har lige været i Kina og vinde en kæmpe international konkurrence. Lolhey!
 
disneyklokker


Bagefter var der hobo cosplay som mig, Kristine og Morten bare styrede for hårdt! 
 Lumier fra Skønheden og Udyret

 Ariel fra Den Lille Havfrue. Disney all the way!

Vi vandt nogle flotte hobo-diplomer som jeg vil hænge op med stolthed x'D fordi jeg er ret så hobo.

 Og så gik turen tilbage til Aalborg i Dyt-expressen med Louise


Tak for en smadderhyggelig SVS-con endnu et år, til de smukke og dejlige arrangører og til alle de venner som gør det til et dejligt sted at være.

I løbet af ugen skal jeg gå i gang med mit længe ventede Leonardo-cosplay (So excited!!), gøre klar til fest fordi jeg fylder 20 år og arbejde en liller bitter smule. 

5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Husk lige at vi skal have aftalt om jeg skal komme over før <3 <3

Tak for en skøn SVScon, jeg elsker dig <3

Unknown sagde ...

Du er skøn <3

Sabrina sagde ...

Tak for en dejlig weekend ~
Hahahahaha åååh Morten er lækker!! hvorfor var jeg ikke til Hobocosplay? why? why? whyyyyyy?

Mathi Jinx sagde ...

Oh god, ville gerne ha været med til hobo, men jeg blev bortført af Sasuke ^^ Fandt lige ud af at du er fra SG, det er vildt fedt, troede "vi" var de eneste der gik op i cosplay og kendte til SVS osv. på skolen :D Føler mig lidt mindre.. Ja, nørdet? :3

Zarsu sagde ...

Dine sko til Techna var altså bare fabulous :'D
Og dine boys var altså bare super seje i deres baddiman kostumer!!