mandag den 27. maj 2013

I weekenden var der den store begivenhed i Aalborg, nemlig karnevallet. Jeg skulle desværre på arbejde kl 13, men inden da kunne jeg jo hygge i casa de Krima og se på alle de fjollede mennesker oppe fra deres altan

picture spam time!

woo ~ Kristine var også rigtig fin sammen med de andre, og selvom jeg skulle på arbejde var det okay, for jeg sad hele vagten sammen med Sabrina og hyggede <'3

Søndag kom Kristine og vækkede mig og Smølf, hvorefter vi hyggede resten af dagen med opgaveretning, film, spil og tortillas! Morten smuttede også forbi ved aftensmadstid og hyggede i nogle timer, og det var en ret rar dag ~ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Den her uge er jeg en smule øv over, da jeg skal arbejde 3 hverdagsaftener og lørdag formiddag hvor der er lolita-meet, men ingen dagsvagter :C øvøvøv, men sådan er det engang imellem. Så er det godt at man har venner og cosplay.

Leonardo progress:

1 kommentar:

Unknown sagde ...

O' faen nogle dukkekrøller jeg har! :D Haha!

Aww, de billeder er bare fyldt med stemning!