lørdag den 11. maj 2013

20 års!

Tiden flyver bare af sted når man har en skøn uge!
I tirsdags havde jeg en stor hygge-dag med Morten, hvor vi gik en rigtig lang tur i det gode vejr, og jeg fandt ud af ret meget om vores nærområde!

 Der er en stor hjemmelavet mountain bike bane som nogle har lavet i skoven, smukke locations og store parker! Og jeg vidste det ikke engang!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

onsdag aften efter en omgang pasta med kødsovs til madonsdag med Kristine, Tøsen og Morten, tog vi i skansebadet over i nørre sundby for at hygge! Vi var både i legelandet, gus'en og varmtvandsbassinet, og det var bare rigtig hyggeligt. Lourise og Kristina kom også, så det var en hyggelig lille forsamling :3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Og så kom dagen hvor jeg fyldte 20 år. Fredag blev jeg vækket af Kristine og Smølf med morgensang, gaver og mad, og siden det jo nok er de mennesker tættest på mit liv lige nu, var det ret dejligt. Så stod jeg ellers rigtig meget i køkkenet, da der både blev bagt pølsehorn, boller, kage, lagkage og lavet chili con carne, fordi jeg ventede gæster resten af dagen. 

 jeg havde lavet en fransk chokoladekage der skulle have været triforce ^^;

 klamriannerne spiste lagkagen med fingrene! Fy føj da
 

pøllehorn


 lagkage med alt det bedste



Tøsen, Louise og Smølf havde en fest med kagecremen og flødeskummen


Jeg tror der kom og gik omtrendt 20 mennesker i løbet af dagen, så det var rigtig dejligt at se så mange ansigter! Flere var også med til at drikke lidt øl om aftenen, og vi gik ud som et lys ved midnatstid.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag morgen blev der set pokémon, og om eftermiddagen kom mine forældre og sagde hej og tillykke. Som sædvanlig har de forkælet mig lidt meget med mine gaver, fordi jeg ved de ikke kan styre sig <.3 søde forældre altså :3 jeg havde bagt tærte til dem, og min søster havde bikset en god salat sammen.

Så ja, alt i alt nogle rigtig hyggelige dage hvor jeg fik set mange mennesker, drukket lidt, lavet meget mad og været kvapset til sidst. Og nu er jeg 20 år, en alder som passer lidt bedre på mig en et teenage-tal :b

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg elsker dig og jeg er så glad for at jeg må være i dit liv.
Du betyder så rigtig meget, og jeg er glad for at du havde en god fødselsdag!

Zarsu sagde ...

Aalborg har faktisk rigtig mange flotte naturområder, det er bare lige dét-dér med at kende til dem :D De er ofte gemt godt væk. Øster Ådalen er også skøn til billeder!

Og det var godt du havde en skøn fødselsdag ;w;