onsdag den 22. maj 2013

hygge, billeder og film

Sidste uge var meget stille og rolig, hvor jeg ikke fik lavet det store indtil lørdag..
om Lørdagen var jeg dog med nede og træne med nogle af drengene, hvilket resulterede i at jeg havde ondt i brystet nogle gode dage efter xD men det var faktisk rigtig hyggeligt.
Derefter prøvede mig og Smølf lige protein-pulver-pandekager af, og det smagte virkelig godt! Ikke sidste gang vi gør det.
Derefter tog vi til kita cosplay walk nede i karolinelund, og det var også hyggeligt at se lidt ansigter og kaste med lidt frisbee.

Derefter tog vi over til Morten for at spise, og bagefter hen til øster anlæg for at drikke lidt fordi vejret var så dejligt <.3 Vi blev vist allesammen en smule fulde, og da solen gik ned fortsatte vi hen til Sascha og drak lidt mere / så eurovision
og så jublede vi da Danmark vandt ~

Det var en smadderhyggelig aften hvor der blev grint meget, drukket rester, og hygget.
vi smuttede hjem ved 1-tiden efter jeg havde lavet et flot stunt med at klemme en ring fast om min finger, og jeg vil gætte på at jeg sov 4,5 timer før jeg stod op igen, da jeg skulle møde på arbejde søndag morgen kl. 6.50. Det er sjovt at være ung og have et job som mest kun ønsker dig i weekenderne og aftenerne (eller noget).
Resten af søndag var jeg bustet, og efter arbejde igen om mandagen var jeg sjovt nok bustet igen.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Tirsdag formiddag kom Kristina så over for at få taget nogle cosplay-billeder af hendes Son Goku cosplay fra Sai Yuki som jeg er ret stor fan af. Altså hendes cosplay, jeg har ikke set serien xD
det var rigtig hyggeligt, vil gerne tage flere shoots snart <3 br="">

 
senere den dag tog jeg Kristine med i biffen for at se the Great Gatsby! 

Vi var enige om at filmen var god, men anderledes end hvad vi forventede. Der var nogle gange elektronisk musik i soundtracket, hvilket var ret sært, og Kristine som har læst bogen sagde at de ikke holdt sig vildt godt op af 'manuskriptet'. Men den var smadderflot, værd at se i 3D, og så var historien også rimelig gribende efter min mening

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

og til sidst: leonardoooooo
 jeg elsker seriøst der her cosplay allerede. Jeg har haft besvær med at skaffe ordentlige guldbånd, men en anden dansk cosplayer har smilet ned til mig og vil sælge mig de meter jeg skal bruge * A* <'3
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

og til aller aller sidst
jeg er gået igang med at spille Ni No Kuni, da jeg fik det af Mikki og Panda i fødselsdagsgave.
OG DET ER BARE SÅ SØDT MAN!
Det er meget klassisk JRPG, og det minder mig ret meget om dragon quest, men er du vimmer, jeg nyder det

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Saiyuki, Emma >:C Ingen mellemrum waah!

Men nuuurh, Kristina er sådan en babu :'D Haribo og Faxekondi - lille fede Son Goku xD ♥

Og glæder mig sådan til at se cosplayet når det er færdig :D Din macho man!

Liv-is-alive sagde ...

Jeg har været så frustreret over Niko No Kuni. Det ser så adorbs ud, men ejg har ikke tålmod til at game haha ;__;

Du har et lige så vildt liv som jeg har. Arbejd arbejd!