fredag den 7. juni 2013


Tirsdag d. 28. stod jeg op, tog til Yoga i fitnessworld, som var alt for skønt! Så skønt at jeg nu vil gøre det hver tirsdag morgen hvor jeg har tid, for træneren var bare vildt god og det var en dejlig time.
Derefter tog jeg hen til Kristine, da vi skulle hygge sammen. Vi smuttede dog først forbi Sascha for at kigge lidt DKos igennem, hvorefter vi tog ud til Kunsten for at se en grafitti-udstilling de har lige pt. Den var faktisk ret spændende synes jeg, da den fortalte om graffittiens historie i Danmark. Vi tog så spontant på Ulla Terkelsen (en lækker café) hvor jeg lærte hende at spille backgammon, og så arbejdede jeg et par time om aftenen på Flexdanmark. Perfekt afsluttet med at komme hjem til Smølf og nusse lidt.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Fredag morgen startede jeg ud med en god lang cykeltur ud til City Syd for at hente mit Worbla ved Louise samt købe lidt materialer til cosplay. 
Og så cyklede jeg lige hjem med det hele igen :'D Worbla'en er 1 meter bred. Ingen skal komme og sige at man ikke kan transportere ting på en cykel!

Om aftenen tog jeg med Smølf ned på havnen for at spise sushi. Vi ville egentlig have købt en boks og sat os ved havnen, men der var så mange mennesker pga. det gode vejr, at vi endte med 'bare' at gå ind og spise running sushi. Og det var alt for lækkert! Uha da <'3 kan vi godt lige gøre igen en anden gang!

 Lørdag var der Sugar and Spice picnic-meet her i Aalborg, som jeg kunne komme lidt forsinket til pga. arbejde :) Det var super hyggeligt med alle de frilly damer og mad, og jeg håber at jeg kan være med til lidt flere meets fremadrettet, men nu må vi se om arbejdet gør det muligt... 

Efter meetet kom kristine hen til os for at lave/spise hjemmelavet sushi om aftenen, og det var også hyggeligt :b 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Tirsdag tog jeg lige i genbrug med Kristina efter vi havde været til Yoga, og jeg fandt disse tre skatlinger <'3 <'3


der mangler godt nok lidt ting til faraos pyramider, men altså.. det er stadig et kup :b synes jeg.

Torsdag kom Kristine det meste af dagen for at hygge/skrive uni opgave, og hun blev helt færdig så hun kan holde næsten ferie! Om aftenen tog jeg et smut forbi Morten med aftensmad og fik prøvet at spille Earthbound 1. Lidt et psykadelisk RPG jeg gerne vil prøve igen en anden gang :'D 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Ellers har jeg næsten intet arbejde haft i den her uge, så jeg er kommet ret langt med mit Eurocosplay-cosplay.. Aka Leonardo. Hans tunika er NÆSTEN færdig (hvis man lige ser bort fra at jeg har besluttet at det sidste blomstermønster skal broderes i hånden....), og jeg er rigtig stolt over den! Nu kan jeg gå i gang med hans kappe og hat ^^

Og så har jeg lige gjort lidt klar til et shoot med kida:
 ny armring, og det armbånd som hun i filmen får tilbage til sidst fra sin mor <'3


2 kommentarer:

Panda sagde ...

Du er sej Emma!!! <3 <3 <3 tag et billede af tunika'en så vi kan se hvor langt du er nået :D

Liv-is-alive sagde ...

Græder allerede over Kida's armbånd. Lav nogle heartbreaking billeder !!