fredag den 21. juni 2013

chill

 Outfit idag (vi skal ud til Louise og spise farvel-middag fordi hun flytter)


den her uge har været meget stille og rolig ~ Jeg har slet ikke arbejdet, men fedet den og chillet for vildt ^^ I ved, the drill, lavet lidt cosplay, gamet, danset lidt zumba. Morten har også været ved os de sidste par dage fordi de ikke selv har noget strøm, så det har også været rigtig hyggeligt.

 jeg er ved sidstebossen i Ni No Kuni. Virkelig irriterende boss, men hey, sådan er JRPG's. Til gengæld fandt jeg åbentbart en fjende som giver overdrevet meget EXP xD 


onsdag aften var der jo maddag, og fordi vi så "Paris Hiltons new BFF" (spørg ikke hvorfor, det er virkelig sjovt), blev det også til lidt bobler ~ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

On another note, så har Sascha fået smidt mine Kida-billeder op! Jeg elsker dem virkelig meget, de er SÅ flotte!
Se flere billeder her og her.

........

 Nogle gange ved jeg ikke hvad jeg skal tænke om mit liv når jeg bruger fredag eftermiddag på at lave en passer ud af worbla.... Swagonardo.

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Søde seje dig ;D <3

Nadi Axel sagde ...

Your cosplays................awesome. Just............awesome! Water pics......... MORE awesome! *excited*
Jeg skal også spille Ni No Kuni (kæresten har næsten lige gennemført det) men der er bare så mange andre lækre spil at spille ;W; I don't eveb!

Glæder mig til at se finished Leonardo xD det blir super ....awesome! :)

Panda sagde ...

Der er intet i vejen med at bruge sin fredag på at lave en passer <3 Det slår at sidde og mørne læder :c ....