mandag den 17. juni 2013

rolig weekend med mad og venner

Jeg har haft en alt i alt rolig weekend ^^
jeg arbejdede lige lidt fredag aften, hvorefter jeg tog hen til Tøsen og Kristine lørdag formiddag for at hygge resten af dagen og give Smølf lidt plads til når han fik Silkeborg-besøg.
jeg er nu et godt stykke vej med Klokkeblomst * A* mangler faktisk kun vingerne, dundunduuuun.

Vi fik også hygget os med noget Lego Ringenes Herre (jeg vil gerne spille det noget meere xD ) og franske hotdogs.
 
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩


Søndag eftermiddag var vi forbi Kristina for at fejre hendes fødselsdag, og hun havde lavet dejlig mange lækkerier til os <.3 kage, boller, varm kakao og frugt, vi er nogle forkælede unger : D


Det er altid hyggeligt at være til fødselsdags-komsammener, og man bliver altid fodret med hjemmebagte boller <.3 en af mine yndlingsting i denne verden!
Bagefter tog jeg med Kristine og Tøsen hjem igen sammen med Louise for at spise fyldte pandekager (meeere mad!), fordi Louises tid her i Aalborg går mere og mere på held. Thus is life, men det bliver underligt ikke at have hende i byen længere :c ..



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩


Mandag morgen startede jeg ud med at gøre mig klar til et lille shoot sammen med Kristine og Sascha i mit Kida cosplay, og vi var alt for heldige med vejret og location. Vi var ude ved kridtgraven i Hasseris her i Aalborg, og vejret var så dejligt at jeg kunne gå ud i vandet og være strandbabe til billederne + dykke helt under uden at fryse ihjel. Det var et super dejligt lille sted!
bagefter tog vi på Ulla terkelsen og spiste frokost, og om aftenen stod den på Zumba, billedudvælgning og lidt nogle afsnit af en serie der hedder "Life Unexpected" som jeg lidt drugged på xD Den er virkelig vanedannende!



1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Kida er uden tvivl det sjoveste shoot jeg har været på, og giv mig så mit eget tag på din blog >:C