tirsdag den 11. juni 2013

bygkorn, E3 og Wii U

nogle (se, Panda) krævede et progress-billede af Leonardo. Jeg henviser derfor til min cosplay facebook for detaljer ;D

Her i mandags nød jeg solen den første halvdel af dagen indtil den blev for gennemtrængende. Jeg er igang med at læse Epic, en bog jeg har lånt af Kristine som handler om et samfund hvor de løser alle konflikter i et MMO kaldet Epic. Den er faktisk smaddergod synes jeg, har allerede læst halvdelen!

Derefter kom min far på besøg, da han havde været sensor i Nørre Sundby, og så kunne han komme forbi mig til frokost-tid inden han skulle videre. Vi købte nogle salater fra Bilka (han skulle lige have nogle ting), og så satte vi os udenfor og spiste. Det er altid hyggeligt med de korte besøg fra min fader når han skal være sensor i Aalborg.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Ikke at det er noget som så mange har lagt mærke til, men her de sidste 3 måneder (siden J-popcon) har jeg faktisk haft et bygkorn over mit højre øje. Det har ikke været stort eller irriteret på nogen måde, så jeg har bare ladet det være op håbet at det ville gå i sig selv. Men så begyndte det her mandag at se betændt ud og være virkelig ømt :c Så jeg måtte tage til lægen med det.
Og han skar den ud, bare sådan. Det gjorde ret ondt, men det er okay, for nu er den væk, og jeg skal bare smøre den 2 gange dagligt med noget creme indtil det går i sig selv...

Og her tirsdag eftermiddag satte jeg mit til rette foran skærmen sammen med Morten for at se direkte E3-udsendelse af Nintendo <.3
Det var ikke på den store E3-scene eller noget, så vi var lidt skuffede, men det var okay. De sagde ikke noget om det nye Zelda-spil, så jeg er lidt.. meh >:C 

.....

Her i dag skal jeg nok ud og hente en Wii U som jeg køber brugt af en fra Nørre Sundby <'3 <'3 a baby is coming my way!

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

Jeg sad og så det der 40-minutters Nintendo Direct igår.. Sådan overall var jeg ikke skuffet, det der "Wonderful 101" ser mega nice ud, og generelt er der spændende wii-u-titler på vej her til efteråret (fordi lige nu, ærligt talt, er der ikke rigtig en skid at spille på den udover download-spil). Men det er en lækker maskine så du kan godt glæde dig :D
WINDWAKER-HD WOOOH! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! ....... o_O

(Ps. Har selv døjet med bygkorn engang, jeg føler med dig T_T)

Zarsu sagde ...

Føj, godt bygkornet bare kunne fjernes med det samme - det så virkelig slemt ud :C Håber dit øje heler uden problemer af nogen art!