tirsdag den 25. december 2012

Sikken Trængsel og Alarm

Så er juleaften ovre... Jeg håber at alle hyggede sig lige så meget som mig, og jeg synes altid det er en af de hyggeligste dage på hele året. Mine tidlige juledage blev dog rimelig hektiske, men alt ordnede sig og en smule julemusik kunne redde enhver stress :b

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag D 22. Brugte jeg det meste af min dag i selskab med de sødeste lolier. Jeg var med til mit andet circle-meetup, som startede ud med at vi tog ned i Aalborg centrum for at skøjte. Det endte med at det kun var mig, Louise og Kristine som skulle ud på isen, men det var også rigtig sjovt. Saschamor sad og tog billeder af os og grinte, og resten frøs og fortrak sig til mcD xD so loli!

alle billeder i dette indlæg er taget af Sascha


Da vi var blevet tilpas tilfrosne af at skøjte, tog vi bussen hjem til mig, hvor jeg havde købt ind til varm kakao og æbleskiver. Det var smadderhyggeligt, og vi spillede pakkespil bagefter. Jeg vandt nogle hjerte-bageforme og nogle søde klistermærker.

fællesbilled uden Louise fordi hun blev nødt til at smutte tidligt. Sascha tog billedet

På et tidspunkt derefter begyndte det at sne udenfor, og sascha sagde ja til at skynde sig udenfor og tage nogle billeder af mit Jack frost cosplay! 



Det var en smule koldt at skulle pose i bare tær, men mine varme bamsefutter reddede dagen, og jeg blev på ingen måde syg ^^

Der var en snebunke som både mig og Kristine faldt ned i!
den var bare ikke vores ven

Sascha har lagt resten af hendes redigerede billeder op på hendes hjemmeside HER!
Jeg skal dog ud og tage nogle billeder igen på et andet tidspunkt sammen med Sabrina, så jeg krydser fingre for at sneen vender tilbage til Aalborg i januar måned.

Derefter tog alle pigerne hjem på nær Sascha og Kristine, og vi så love actually.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag d. 23. stod den på arbejde, og da jeg fik fri kl 18, kæmpede jeg mig ned for at møde Kristine og hjælpe hende hjem til mig. Vi gik 3 km i modvind og snestorm med alt hendes jule-bagage, og da vi endelig nåede frem skyndte vi os indenfor, og jeg lavede god mad til os som en trøst for at vi måtte bruge lille-juleaften alene i Aalborg. Det var originalt meningen at mine forældre skulle have hentet os om aftenen, men pga vejret var det udskudt til morgenen D. 24. Vi så Love Actually igen i tv, og hyggede os ordentligt. Det var ikke så slemt alligevel, og det var faktisk en okay måde at bruge en god lille juleaften på :3 og så endte ingen jo i grøften

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Om morgenen D. 24. Blev jeg vækket af at mine forældre ringede og sagde at de var der om ikke så længe. Mig og Kristine udvekslede gaver, og så skulle Kristine ellers slæbes rundt på vores familie-rundtur. Vi skulle forbi Nibe og Aars for at besøge min farmor, min fars fætter, min farmors svigerinde og min farfars gravsted. Da vi endelig nåede hjem til Silkeborg, fortsatte jeg med at køre Kristine hjem til Gjern, og derefter ned til Smølfs familie for at mødes med Smølf og udveksle gaver. Jeg tror at han har en generel strategi om at gøre op for alle de lidt dumme ting han gør i løbet af året ved at købe den største og bedste julegave. Sidste år fik han jo alle vores Silkeborg-venner til ar gå sammen om en special edition Zelda-3DS til mig, og i år havde han helt alene købt den største Harry Potter dvd/bluray boks man kan få fingre i. Det er limited special edition kæmpe kasse som kan foldes ud, og som indeholder en masse ekstra materiale (and Stuff) og extended bluray-versioner.


Jeg har haft kigget på den og savlet over den, men den var bare alt for stor og dyr til at jeg selv nogensinde ville købe den. Tak Smølf !
ja, der er faktisk så meget lort i den xD Det er helt sindssygt, den er SÅ flot!!

Af min familie fik jeg en ny jakke (og den er bare så lækker og varm at jeg ikke fatter det), Mulan på dvd, gavekort, en clockradio, en runrig cd-samling og lidt mere godt.

de næste dage er der julefri og julefrokost! Og masser af dejlig dejlig Familie ^^

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

JEG ER SÅ JALOUX OVER DIN DVD BOKS! DEN ER SÅ SEJ!!

- Tak for nogen rigtig gode juledage. Jeg er så taknemmelig for at jeg har dig <3

Sabrina sagde ...

Haha elsker billederne i blogindlægget :D
But what fuck happens with Louises face? XD <3