lørdag den 15. december 2012

mmmh

 Tirsdag skete det store event jo, at Hobbitten ENDELIG landede i de danske biografer ved midnatstid! Så mig og Smølf sov til aften og stod op igen ved halv 11-tiden for at gå ned i biografen og mødes med Kristine, Tøsen og Louise for at se den. 

 Tøsen og Louise havde alt deres swag

Det var ret sjovt at være til en filmpremiere igen, det er mange år siden jeg sidst har været det. Flere var klædt ud, og TroA (Aalborgs rollespilsforening) var at finde mange steder for at rekruttere nye medlemmer. Under filmen var der selvfølgelig også mange og vilde reaktioner fra folk, og man kunne sidde og gejle hinanden op!

Jeg synes den var rigtig god, da jeg hverken havde forventet mere eller mindre af filmen! Mange ting var super gode, andre ting var jeg lidt ked af, og mange ting havde jeg ikke regnet med. Jeg fik lidt ondt i hovedet af de mange billeder + 3D'en, men oh well ~

Og til Martin Freeman. All of my yes! Det er okay hvis Sherlock bliver lidt forsinket fordi han skal gøre sit hobbit-projekt færdig, han er en fantastisk Bilbo! Og dværgene var også rigtig godt castet.
Mig og Smølf var hjemme igen kl halv 4, og vi røg selvfølgelig på hovedet i seng.

Onsdag kom Kristine efter at hun havde stået op, og hun hjalp mig med at sortere mit tøj i klædeskabet. Jeg er ret overrasket over hvor stor den sorte sæk endte med at blive o_o;; sådan like... virkelig overrasket..

Vi spiste aftensmad og så julekalender og snakkede om hobbitten, og alt var godt.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Torsdag formiddag kom en mundtlig matematik-eksamen som jeg har gruet for. Der var også en masse bøvl inden jeg skulle ind med, at sensoren var streng, og rektor endte med at deltage i en eksamination! O_O så jeg var selvfølgelig pisse-nervøs for min eksamination, og jeg rystede i starten. Heldigvis havde jeg været en engel og trukket et emne jeg var ret sikker i, og som alle andre var ret så usikre i xD  Og eksaminationen gik godt (uden at jeg mærkede at sensor var dum eller utilregnelig), og jeg kom ud med et flot 10-tal! Er du vimmer, jeg tror at det er den højeste karakter som er blevet givet i klassen, og min lærer klappede mig overdrevet venskabeligt på skulderen bagefter og så stolt ud xD 
En meget blandet oplevelse, men hovedsageligt god. Og mange tak til min gamle matematiklærer Jens, tror at jeg kan takke ham en god del hen ad vejen!
 
 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Fredag tog jeg til julefrokost for de seje børn, hvilket var super hyggeligt. Jeg kom vist til at drikke lidt mere end jeg burde når man nu skal op på arbejde næste dag, men så er det godt at jeg valgte at sove hjemme ved Kristine og Tøsen som boede et stenkast fra festen. Det var super hyggeligt, og der blev taget åndssvagt mange mærkelige billeder x'b
Vi tog hjem til Kristine og Tøsen ved halv 12-tiden, da vi allesammen gerne ville være nogenlunde friske til den næste dag. Kl 5 om morgenen valgte Smølf så at komme dumpende også, den lille party-hard sag.
Lidt senere kæmpede jeg mig så op på arbejde her kl 8, hvor jeg så skal være til kl. 16. Jeg vil gerne lige sige, det var IKKE nemt at komme herop i morges :C de havde ikke ryddet sneen i midtbyen endnu, så jeg kunne ikke cykle halvdelen af tiden. Øv.. og så havde jeg også lidt tømmermænd, så det med at snakke med kunder hele dagen er ikke lige det der batter.
Når jeg får fri tager jeg tilbage til Kristine og Tøsen for at være med til deres fødselsdags-hygge, og bagefter skal jeg læse kemi. Mums.

God weekend ~ Mandag kl 14 har jeg ferie, og har overstået mine GSK enkeltfag! Så kan jeg endelig søge ind på min videregående uddannelse til marts! Tag den matematik A, Fysik B og Kemi C!

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Så sidder du bare og opdaterer på arbejde <3 Din fis <3
Jeg er glad for at have været så meget sammen med dig den her uge. Hej,jegharikkenogetordenligtatsige,glædermigtildukommmertilbage

Sabrina sagde ...

Du er så dygtig til Matematik :D ville græde hvis jeg vidste at censor var en lort, og det var derfor rektor var der.. Så syntes det er rigtig flot <3

Jeg hepper på dig imorgen til din sidste eksamen! :'D og vi fejre det i januar! <3

Unknown sagde ...

Du er sej Emma, og jeg har det skønt med dig!

Vi ses onsdag! :-D

Zarsu sagde ...

Awh man, jeg synes det er mega hardcore at Smølf magtede først at komme i seng kl 4 og så stadig komme i skole :'D
Midnatspræmierer bliver aldrig min ting - jeg elsker søvn for meget, haha ♥

Og hvor var det flot du scorede dig et 10-tal i matematik A :D YOU GO, GIRL!!!