torsdag den 20. december 2012

sidste eksamen overstået ~

I mandags var jeg til min længe frygtede kemi-eksamen på enkeltfag. Det gik af lort, men på magisk vis kom jeg alligvel ud på den anden side med et 7-tal. Hvilket jeg overhovedet ikke fatter, men jeg klager da ikke! (det er ikke fordi jeg ikke synes jeg ikke forstår det meste af vores undervisning, men jeg får altid den syge eksamensangst til naturvidenskabelige fag som inbefatter stammen, glemsel for alle formler, rystende hænder og hjertebanken).
Men hey. Nu kan jeg komme ind på uni langt om længe! WOOO!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I tirsdags brugte jeg min nyfundne frihed på at sidde derhjemme og se animu, sy min Harry Potter-kappe (hufflepuff ~)  og tage til yoga med Tøsen.
Om onsdagen tog jeg ind til byen for endelig at blive klippet ved frisøren. Jeg trængte åndssvagt meget, og nu blev det hele kappet af. Synes det blev liidt kortere end forventet, men så har det bare mere at gro af.


Bagefter tog jeg hen til Kristine og Tøsen for at hygge inden vi tog ud at spise på Jin Shing for at fejre tøsens fødselsdag ^^ Det var smadderhyggeligt, og Jinshing var rigtig god. Vil gerne derind igen engang. Mongolian, sushi og indbagte ting <
Da vi kom hjem engang om aftenen, farvede jeg det meste af toppen brun, og jeg er nu meget mere tilfreds med frisuren. Det ser bare bedre ud helt kort når det er brunt ^^;

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Torsdag tog jeg op på arbejdet nogle timer inden jeg skulle møde for at deltage i noget jule-arrangement de havde kørende, hvor de udloddede div. sponsorgaver fra samarbejdspartnere. Jeg 'vandt' en rigtig flot guldstjerne fra Georg Jensen ^^ Og jeg er faktisk rigtig glad for den, da jeg synes det er fedt med et stykke pænt voksen-julepynt til vinduet.

 
Ydermere, så løftede arbejdet også lige sløret for deres julegave til alle ansatte, og det var 12 special-øl fra hele danmark * w* hapsersnapser, hjem til min hule!

 det var jo SLET ikke svært at cykle hjem med xD Men hjem kom den!

Synes det er ret flot at de giver ALLE deres medarbejdere sådan en kasse, taget i betragtning af at der er blevet ansat super mange nye inden for den sidste måned, og de bliver også belønnet for deres korte tid her. Men hey, det er da et flot velkommen. Sidder lige nu og drikker fuglsang-pilsneren med Smølf, den er slet ikke dårlig.
Min Jack Frost paryk er også ankommet, hvilket bare er dårlig timing lige før juleferien, hvor jeg jo skal hjem og der ikke er nogen til at tage billeder :/ Så jeg vil vente til næste gang jeg er i Aalborg igen med masser af sne.

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor er din trøje blevet flot! Jeg glæder mig til at se den i virkeligheden :)!! <3

Tillykke med dine øl og dit 7 tal. Glæder mig til du starter på uni! <3

Liv-is-alive sagde ...

Jeg må indrømme at jeg synes de er rigtig flotte, nogle af de Georg Jensen ting ! Og julestjerner er hyggelige lige meget hvad <3

Din trøje ser vildt flot og slidt ud main!

Sabrina sagde ...

Dit nye hår klæder dig super godt :D <3
Du ser meget mere voksen ud nu ~

Uuuuh din trøje er blevet flot o__o <3 glæder mig lidt (kun lidt) til der kommer sne, så der kan blive taget nogle flotte billeder