tirsdag den 4. december 2012

we gotta work it out ~

jamen, så har jeg da også prøvet at arbejde hektisk de dage hvor jeg burde sidde derhjemme og forberede mig på min opkomne eksamen! Min arbejdsgiver er simpelthen så desperat, da der er brug for ekstra bemanding grundet det voldsomme snevejr, og hvad kan man så gøre udover at arbejde hvert øjeblik hvor man ikke går i skole, sover eller har sociale aftaler? Jamen hejhej cosplay-making ~ der røg du så fint. 
Arbejde imorgen + i overmorgen før der står Silkeborg på dagsordenen! Så er jeg da ihvertfald sikker på at jeg kan betale mine regninger i starten af det nye år, gotta look on the bright side ~

Med magi er jeg dog gået igang med min jack frost-stav, og mønsteret på hætte-trøjen skrider også langsomt frem ~ Smølf går så tidligt i seng hver aften at jeg har tid til lige at sidde en times tid hver aften alene og arbejde på ham <3 i="i">

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Haha, fuck det en gangsta stav :'D

Sabrina sagde ...

BLIV FÆRDIG NUUUU!!!
Inden sneen smelter :I