søndag den 2. december 2012

de første juledage

DKos nummer 3 er nu online! Tjek det uuuud ~ Det er endnu større og bedre, og jeg har igen denne gang været med til at fylde det godt ud med materiale ;D


>>>> LÆS DET HER <<<<

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Onsdag formiddag havde jeg fri fra skole, og fordrev derfor tiden med at slæbe Kristine rundt i Aalborg by for at finde nyt lækkert tøj til mig. Jeg fik købt for godt 800 kr (avavav), men fik til gengæld 3 nye par bukser, en pæn trøje, en lækker cardigan med hætte, en t-shirt og lidt accesorries.
Ved 2-tiden mødtes vi med Louise ved Biografen, og vi gik ind og så Rise of the Guardians. Vi gjorde det hovedsageligt fordi alle går så meget amok om den på facebook, og så var vi nysgerrige efter at se om den virkelig var så god som alle gik rundt og sagde. Og det synes jeg den var :b Spontant da jeg sad derinde fik jeg også nogle gode cosplay-følelser, hvilket resulterede i at jeg brugte fredag dag på at tage ud til Louise og starte på et Jack Frost cosplay xD Hovsa, hej min ellers døde cosplay-iver!
Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik syet bukser og farvet min grå hættetrøje. Den blev ikke den helt rigtige blå farve, men jeg tror nu at jeg bare prøver alligevel.
Vi fandt også den perfekte spray til Jack Frost ~
ma process ~ 
 
 Jeg glæder mig rigtig meget til at jeg får tid til at fortsætte på det! Arbejde, gå venligst meget langt væk! Og også dig skole-med-eksamener-lige-rundt-om-hjørnet!
 
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
Da jeg kom hjem fredag røg jeg direkte videre på arbejde fra 17-20, og da jeg kom hjem sad svigermor med flere og hyggede i stuen med Smølf. De havde været oppe og få aftensmad, hvilket jeg desværre gik glip af :C men det var super hyggeligt at se dem, og da de bad mig om at åbne fryseren så jeg til min store overraskelse rigtig mange kg kød ligge og stirre på mig! Og endda super mange forskellige lækre ting! Skinke, spegepølse, engelsk bøf, mørbrad, hakket oksekød.. Alt det gode! Nøj, hvor skal vi bare leve som kødkonger her i december :D bedste surprise-gave ever!
 
 
Da de gik fandt jeg min julekasse frem fra skabet og satte pynt op i lejligheden. 1. december n' all!
 
 
 
 Første chokolade kom også ud af min chokoladejulekalender lørdag morgen, jeg bagte boller og så drog jeg videre på arbejde igen.

 
Da jeg fik fri fra arbejde drog jeg over til et Kita chibi-arrangement jeg havde glædet mig til, nemlig den store julefrokost. Det var smadderhyggeligt, og vi fik spist en masse god mad og leget nogle sjove lege. Det fortsatte indtil midnatstid, hvor jeg så tog hjem og puttede. Tak for en super hyggelig lørdag aften ^  .^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Søndag formiddag tog jeg ned til biografen for at stå i kø til nogle Hobitten-billetter, og jeg var så heldig at få nogle gode pladser til os! Det var også en regning på over 600 kr for 5 billetter xD det er ikke hvad det har været at tage i biografen.
 
 
 Resten af dagen sidder jeg bare på arbejde igen igen... igen ~ Men det huglig huglig, og jeg sparer op til her efter nytår hvor jeg ikke længere er på SU. Og hvor jeg får tid til ordentlig at gå igang med at producere cosplay! Kostumerne til J-popcon skal jo igangsættes så snart det nye år bliver skudt ind

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

lige et outfit fra torsdag, med noget af mit nye tøj:
Seriøst, jeg elsker at Kristine hjalp mig med at shoppe! Tøj som jeg aldrig ville have tænkt på at købe (som disse bukser), er jeg bare super glad for nu at eje! de sidder bare så godt, og de passer godt til alle mine tank-tops.

og se lige den her søde kjole jeg har købt af Pernille! Hun solgte den fordi den var for lille i armene til hende, og jeg må sige at det også er et close-call med mig! Selvom jeg ikke synes at jeg har specielt store overarme.
Men den passer! Og så var der ellers nyt loli til mig.

Den kommende uge skal jeg have min sidste hele skoleuge, til skriftlig matematik-eksamen, og hjem på weekend for første gang siden jeg flyttede. Jeg glæder mig åndssvagt meget til at komme hjem igen, sådan ordentligt, og vi skal bare hygge med god mad, kagebagning, brændeovn, film, min fars lækre julemusik, og.. ja, jeg glæder mig bare sådan. Det er lidt underligt at jeg ikke har hjemve som sådan i hverdagen, men når jeg tænker på at skulle spendere tid derhjemme længtes jeg bare åndssvagt meget. Det var trods alt hele min verden i hvad.. 18 år?
Det er også bare perfekt vejr lige nu. Jeg bliver bare så fredfyldt hver gang jeg cykler alene på en enlig vej i det smukke vejr, og alt stress forsvinder som dug for solen.

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Årh hvor ser det ud som om du har det godt, din dumme skid <3
Alt dit nye tøj klær dig rigtig rigtig godt.
Glæder mig til at se dit Frost og hvor er det godt at du skal hjem til din mama <3 <3

Panda sagde ...

Omg!! Frost han er super sej xD Glæder mig til at se nogle billeder af dig med det <3 Og hvor er det godt at du hygger dig, jeg savner dig helt åndsvagt xD BLIV SÅ DEN 7 SÅ DU OG SMØLF KOMMER HERHEN :c vi har æbleskiver, og kage, og boller og alt muligt godt! *lokke lokke*

Psssst go' røv <3

Unknown sagde ...

Den røv i de bukser Emma..

Liv-is-alive sagde ...

Big spender! Du virker til at have en nice anderledes approach til Jack - glæder mig til at se resultatet! :D