søndag den 9. december 2012

hjemme på weekend

 fra arbejdet:
høhø, bamsefutter med på arbejde!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

puha, hjemme fra en intens weekend :D Fredag morgen var jeg til skriftlig matematikeksamen (hvilket gik rimelig smooth), hvorefter jeg kæmpede mig hjemad.
Kort tid efter tog mig og Smølf bussen til Silkeborg, hvor jeg var så dygtig at glemme/tabe min mobil i bussen :C så jeg skal have ringet lige om lidt når de åbner og finde ud af noget med om den er fundet....

da vi ankom i Silkeborg tog vi hen til Smølfs mor for at spise aftensmad. De var ikke hjemme da vi kom, og da de endelig kom hjem med favnen fuld af indkøb, kiggede de bare på os og lignede store spørgsmålstegn xD Se, hun havde glemt at hun havde aftalt med os at vi ville komme. Men der var tapas på menuen, så værre var det heller ikke (faktisk super lækkert).
Senere lånte vi bilen og kørte op til Mikki og Panda for at hygge med dem og lidt dessert. Det er som altid skønt at se dem, og vi fik snakket lidt og leget lidt med kattene. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag formiddag gik turen videre til mine forældre, hvor vi var indtil søndag eftermiddag. Jeg inviterede Julie over (som jeg kørte hen og hentede), og nogle timer senere ankom Nedergård og min søster også. Vi stod bogstavelig talt i køkkenet hele dagen, da vi både skulle bage brunkager, vaniljekranse, klejner, tærte og aftensmad! 
 julie spiller Hayday med de børn hun passer.. sødeste Julie!
 

vi fik også pyntet lidt op, og Julie fangede lige noget autentisk julestemning fra mig xD 


Til aftensmad overraskede min mor mig med lammekølle (FUCK YES!!), og til dessert havde jeg bagt en citron/marengs-tærte. Jeg har haft lyst til at afprøve opskriften i et halvt år, og den var ret lækker * w* 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

søndag morgen vågnede vi til et godt stort snefald, hvilket jo resulterede i at jeg fik store snemands-lys i øjnene, og hev Smølf med ud i kulden for at bygge en snemand i haven! 

Det er noget jeg faktisk tror at jeg har gjort stort set hvert år uden undtagelse, altid på et bestemt sted så man kan se den fra køkkenvinduet. Man bliver aldrig for gammel til at lege i sneen!



Derefter lavede vi konfekt, og om eftermiddagen hentede Smølfs far os, så vi kunne være lidt hjemme ved ham også, og nyde lidt mad. Senere kom min far igen og kørte os til Aalborg.
Det var en rimelig intens tur hjem igen til Aalborg, da det fygede som ind i helvede, og vi holdt en fart på 50-70 km/t på motorvejen o.o Min far kørte os helt op til døren(ish), og jeg var seriøst bange for at bilen ikke kunne komme ud igen pga. al sneen! Men hardcore-dad klarede skærende trods alt.
Der er også nogle børn i indkørslen som har lavet en snemand ^^

the loot 
nogle klejner, vaniljekranse, konfekt og to brunkage-pølser til selv at bage!

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hold da helt kæft der er meget sne :'D <3

Zarsu sagde ...

/INTENS WEEKEND TO THE EXTREME/

Godt du synes dine matematikeksamen gik godt :D Det er altid dejligt når tingene går som de helst skulle!

Smølf må gerne komme hjem til os og bage i det outfit til hver en tid ;D Han er lidt øm med det flotte forklæde :D
Jeres snemand er virkelig årnlig syg :D Kæmpe snemand <3

Og super træls at du tabte din mobil :( Håber nogle flinke mennesker fandt den og afleverede den!

ss sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Liv-is-alive sagde ...

Wow! I er godt nok aktive med det juleri ! Flot snemand : D