mandag den 26. november 2012

arbejde og hygge

på magisk vis har jeg bare booket mig selv op til halsen med forehavender her i julen ^^ Det er super hyggeligt at vide at jeg skal noget hyggeligt med rare folk næsten hver dag! 
i fredags hægtede jeg mig på Tøsen og Louises julegaveshopping om formiddagen, og som en surprise-gave til mig, så var min første løn kommet! Så der blev selvfølgelig fra min side shoppet mega meget igennem :D jeg har nu købt næææsten alle mine julegaver! Huzzah! Og det bare på en enkelt formiddag! Og til mig selv blev det også lige endnu et Layton-spil og en ny skjorte ;3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

lørdag stod den på arbejde, og da jeg kom hjem startede mig og Smølf vores voyage til at se alle 3 ringenes herre-film i extended blu-ray udgave! Og det er altså ikke for sjov, hver film varer 4 timer xD Men det er super fedt at se dem i den udgave, da der er kommet rigtig mange ekstra scener i, og nogle af dem gør at dele af filmen giver meget bedre mening! Specielt i 2'eren synes jeg.

og nå ja, Smølf lavede pandekager til aftensmad! Pandekager som i, med sukker, syltetøj, nutella og is!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

 Søndag arbejdede jeg også, og om aftenen tog mig og Smølf hen til Kristine for at være en smule med til at fejre hendes fødselsdag :3 hendes gave var desværre strandet ved mine forældre i Silkeborg, men hun får den snart! Vi spillede en omgang uren scrabble, og spiste en del af den kage Tøsen havde bagt til Kristine.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag morgen nåede jeg da også lige at arbejde 4 timer inden jeg mødte i skole 12.15, og det var lidt en sjov oplevelse må jeg sige. Mandag morgen var nemlig tidspunktet hvor de åbnede for julebestillinger, altså kørsler til juleaften. Og er du vimmer, det kimede bare ind da klokken slog 8.00!
 Se julebestillinger  nederst. Det var 1 minut efter de havde åbnet for linjen.

da jeg kom hjem sent om eftermiddagen, satte mig og Smølf så gang i 2. ringenes herre film, og bagefter faldt jeg i søvn over mine afleveringer. Livet nogle gange <3 p="p">

og til sidst, nogle outfit-billeder fra måneden:

 jeg er gået i kulde-skær og går meget i halstørklæde, tykke trøjer og støvler ~ Og så ved jeg ikke hvorfor, men jeg er også kommet i skjorte-humør efter jeg begyndte at arbejde på et 'kontor'. wth.

I den kommende uge skal mig og Smølf ud at spise (i aften), jeg skal i biffen med Kristine og Louise, til julefrokost og stå i kø til at købe hobitten-billetter!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du er sådan en yndig fis <3
Holy shit at i har set 4 x 3 timer, det ville jeg aldrig nogensinde kunne sidde stille til, like, ever..
Ps, jeg er allerede begyndt at kigge efter bukser til dig :'D <3

Sabrina sagde ...

uuuh date-night ;)

32 i kø er bare insane! :p