onsdag den 21. november 2012

Bare lidt af hvert....

min weekend har gået stille for sig :b jeg arbejdede både lørdag og søndag, og det eneste konstruktive jeg lavede udover det var at sy gardiner til stuen, spille Assassin's Creed med Smølf, og lørdag aften smuttede jeg til anime kita's chibitræf med dance'n sing:

billede tyvstjålet fra Sascha, som viser showdown mellem Kristina og Dorthe

Det var dog en super hyggelig ting at bruge min lørdag aften på! Synes virkelig kitas chibi-arrangementer er hyggelige små ting man kan tage til engang i mellem ^^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

mandag aften gik jeg ned med noget som smølf siger er en musseskade (tror jeg), som er en nerve der sætter sig i klemme i rygsøjlen :C det gjorde ondt når jeg trak vejret og skiftede stilling i sofaen, så endte med at falde i søvn halv 10 og snorke til vækkeuret ringede! Aldrig mere siger jeg bare.

Onsdag havde jeg fri fra både skole og arbejde, så jeg brugte en del af dagen på at tage på en lille udflugt til Nibe for at besøge min bedstemor på plejehjemmet. Hun kan stadig kende mig, og hun smilede bare over hele ansigtet da hun så mig. Så det er da godt, er det ikke? Jeg pyntede også op til jul ved hende og udstyrede rummet med to julestjerner. Til frokost gav hun en pizza :) Senere kom Kristine og Tøsen over for at spise aftensmad, og jeg lavede en hel ovnbagt kylling, og til dessert var der småkager med mælk til aka Emma style. Til småkagerne så vi den der søde Peter Pan-film fra 2003, og altså.. Hvor er den bare sød! ; A;

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Næste weekend står også bare på arbejde, og så nærmer december sig ellers bare med hastige skridt, og der skal snart ud og julegaveshoppes for en del af lønnen. Som selvforkælelse for alt mit arbejde, så overvejer jeg bare at smide 1000 kr. i puljen til 3 nye 3DS-spil! Tænker Super Mario 2, Kid Icarus, Dream Drop Distance og endnu et Layton-spil. Selvom det faktisk er 4 titler.. Vil bare så gerne spille dem allesammen! Og jeg trænger også til et par nye bukser. Er det ikke snart december?
Skal også have prøvet den nye WiiU-konsol og se om den er noget ved. Hvis den er, så kan det godt være jeg investerer i en, da jeg generelt bare mangler en wii-konsol i mit liv! Har Wii-spil stående som jeg ikke kan spille xD og vi taler altså Metroid, Pikmin og Dragon Quest.

Og lige en sidste december-rampage:
SKAL SÅ MEGET IND OG SE HOBITTEN PÅ PREMIERE! GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET!!


2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Mælk og småkager.. føler mig snydt :'( ! <3
Julegaveshopping :D <3

Sa-chan sagde ...

Jeg vil altså også med ind og se Hobbitten >:C

(Ps, tak fordi du er sød)